|

۵ تغییر احتمالی یوونتوس برای فصل آینده

با توجه به ناکامی‌های تیم فوتبال یوونتوس در فصل جاری، گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده این تیم توسط رسانه‌های ایتالیایی صورت گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

طبق گزارش مطبوعات و رسانه‌های ایتالیایی، پایان فصل جاری می‌تواند با تغییراتی گسترده در باشگاه یوونتوس همراه باشد که این تغییرات شامل تغییر سرمربی، مدیر ورزشی و حتی رئیس خواهد بود.

یوونتوس نه تنها اسکودتو را از دست داده است، بلکه ممکن است از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هم بازماند که در این صورت خروج آندره‌آ پیرلو از کادر فنی این تیم قطعی خواهد بود هرچند که گفته می‌شود او حتی در صورت کسب سهمیه هم نخواهد ماند.

در همین حال روز گذشته (جمعه) نیز اعلام شد که ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق بانوی پیر در شهر تورین رؤیت شده است، کسی که جزو کاندیداهای اصلی جانشینی پیرلو برای فصل آینده محسوب می‌شود.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، آندره‌آ بارتزالی مدافع سابق یوونتوس هم در صورت بازگشت آلگری همراه با او در کادر فنی مشغول به کار خواهد شد.

اما برکناری پیرلو تنها تغییر یوونتوسی‌ها برای فصل آینده نخواهد بود. جان الکان، مدیراجرایی هلدینگ «اکسور» که باشگاه یوونتوس جزو دارایی‌های آن است، روز چهارشنبه در زمین تمرینی تیم فوتبال یوونتوس حضور پیدا کرد و جلسه‌ای با آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه و پاول ندود نایب رئیس باشگاه داشت. طبق گزارش چندید رسانه مختلف، احتمال برکناری آنیلی و روی کار آمدن آلساندرو ناسی به عنوان جانشین او برای فصل آینده وجود دارد. پاراتیچی و ندود هم تا ماه ژوئن امسال قرارداد دارند و مشخص نیست که یووه بخواهد با آنها ادامه همکاری دهد، ضمن اینکه بازگشت آلگری به یوونتوس، هم ندود و هم پاراتیچی را از این باشگاه بیرون خواهد کرد چرا که این دو نفر بودند که سال 2019 آنیلی را متقاعد کردند که برخلاف میلی باطنی خود آلگری را اخراج کند و به همین دلیل رابطه این مربی اهل توسکانی با دو مدیر باشگاه یوونتوس جالب نیست.

طبق گزارش گاتزتا، در صورت برکناری پاراتیچی، کریستیانو جیونتولی مدیرورزشی باشگاه ناپولی یکی از کاندیداهای اصلی جانشینی او خواهد بود. «نشریه صورتی» ایتالیایی‌ها همچنین نوشته است که امکان بازگشت دو ستاره سابق یوونتوس، دیوید ترزگه و آلساندر دل‌پیرو هم به این تیم وجود دارد. این روزنامه درباره بازگشت احتمال جوزپه ماروتا هم گمانه‌زنی کرده و نوشته در صورتی که آنیلی اخراج شود، جوزپه ماروتا مدیراجرایی سابق باشگاه که اکنون همین نقش را در باشگاه اینتر ایفا می‌کند به تورین باز خواهد گشت.

تغییر احتمالی بعد در ترکیب تیم است که شامل قطع همکاری با تعدادی از بازیکنان از جمله کریستیانو رونالدو است، کسی که ظاهراً به مدیربرنامه‌های خود، ژرژ مندز مأموریت داده که برای فصل آینده یک تیم جدید برای او پیدا کند. پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی بیانکونری هم دیگر بازیکنی که ماندنش در این تیم قطعی نیست. او هنوز برای تمدید قراردادش با یوونتوس که سال آینده منقضی می‌شود با این باشگاه به توافق نرسیده است.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها