|

با قبول پیشنهاد بارسا؛ مدافع سیتی در آستانه بازگشت

اریک گارسیا با پذیرش درخواست بارسا حالا در یک قدمی بازگشت قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا با کادر مدیریتی جدید خود از همین حالا به دنبال مهیا کردن تیمی قدرتمند و پرستاره برای فصل بعد است و قصد دارد ناکامی سال های اخیر خود در لیگ قهرمانان را جبران کند. نشریه اسپورت سه هفته پیش در گزارشی مدعی شد این تیم برای انتقال اریک گارسیا به توافق رسیده و مدافع اسپانیایی منچسترسیتی قطعا از ابتدای فصل بعد لباس بارسلونا را بر تن خواهد کرد. 

قرارداد اریک گارسیا با باشگاه انگلیسی در پایان فصل تمام می شود.

امروز رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که بارسلونا با ایوان دلا پنیا مدیر برنامه های گارسیا در حال مذاکره است تا هرچه زودتر کار این انتقال را نهایی کند. دو طرف از ماه ها پیش به توافق شفاهی رسیده اند و تنها بحث بر سر برخی جزئیات باقی مانده است.

چندی پیش بارسلونا به گارسیا اطلاع داد که توافق قبلی بر سر دستمزد نمی تواند محقق شود و به دلیل مشکلات اقتصادی، دستمزد قبلی قابل پرداخت نیست. ستاره اسپانیایی ابتدا ابراز ناامیدی کرد ولی اکنون پذیرفته است که با توقع مالی کمتری به باشگاه سابقش برگردد.

گارسیا محصول آکادمی لاماسیاست ولی سال 2017 ترجیح داد راهی سیتی شود.

گواردیولا پس از قهرمانی سیتی در جام اتحادیه تایید کرده بود که گارسیا به بارسا می رود:« اریک گارسیا یکی از بازیکنان محبوب من است. به خاطر رفتاری که دارد دوست داشتم 15 تا اریک گارسیا داشته باشم. او همیشه به فکر تیم است. او در لحظات خوب یا بد همواره چهره خوبی است. همیشه به مربی و دیگر کارکنان تیم کمک می کند. او اغلب اوقات به دلیل اینکه قرار است به بارسلونا برود روی نیمکت نیست.

او قرار است به یک تیم فوق العاده برود و وقتی مردم می گویند که اگر من آنها را بازی ندهم راضی نخواهند بود، من به اریک فکر می کنم.»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها