|

اعتراف رایولا؛ زلاتان باید به رئال می رفت نه بارسا

مینو رایولا مدیر برنامه های مشهور ایتالیای معتقد است اگر زلاتان به جای بارسا به رئال می رفت، بسیار موفق تر می شد.

لینک کوتاه کپی شد

زلاتان ابراهیموویچ تابستان 2009 و پس از فتح اسکودتو با اینتر ترجیح داد راهی بارسلونا شود. بارسایی که شش گانه را با پپ گواردیولا کسب کرده بود و بهترین تیم فوتبال دنیا محسوب می شد ولی عمر حضور ستاره سوئدی در نوکمپ تنها یک سال بود و او تابستان 2010 به میلان ملحق شد.

 

 

 

مینو رایولا مدیر برنامه های زلاتان معتقد است انتخاب زلاتان اشتباه بود. او به آاس گفت:« از نظر من اگر زلاتان به رئال می رفت، همین حالا نیز در عضویت این تیم قرار داشت چرا که در رئال مادرید تاکتیک تیم بر اساس فوق ستاره ها و ستاره ها طرح ریزی می شود ولی اساس بارسا روی فلسفه است. زلاتان بازیکنی نیست که تحت اختیار یک فلسفه فوتبالی قرار بگیرد و به همین دلیل پس از یک سال از بارسا جدا شد.

من با انتخابش مخالف بودم ولی او دوست داشت برای بارسای گواردیولا بازی کند چون در آن مقطع بهترین تیم دنیا بود. البته معتقدم حضور در بارسا برای او تجربه بسیار بزرگی بود.

توجه کنید که رئال به بازیکنی مثل رونالدو اجازه جدایی داد ولی بارسا به مسی نه چرا که حضور مسی برای فلسفه این باشگاه حیاتی است.»

 

 

رایولا در مورد اینکه چرا پوگبا برای رئال بازی نمی کند گفت:« این سوال را باید از رئال بپرسید. برای پوگبا کسب قهرمانی های متعدد و به خصوص فتح لیگ قهرمانان در درجه اول اهمیت قرار دارد. او عاشق زین الدین زیدان است و کتمان نمی کنم که واقعا دوست داشت برای رئال بازی کند ولی یونایتد اجازه نداد.

انتقال از یونایتد به رئال هیچوقت ساده نبوده چرا که باشگاه های بزرگ و قدرتمند دوست ندارند ستاره های شان را به رقیب واگذار کنند. برای آینده پل ابتدا باید فصل تمام شود و سپس ببینیم سران باشگاه چه برنامه هایی برای فصل بعد دارند و اینکه پروژه شان تا چه اندازه بزرگ و جاه طلبانه است. سپس تصمیم می گیریم که در یونایتد بماند یا راهی باشگاهی دیگر شود.»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها