|

بارسلونا دوباره به دنبال مهاجم اینتر می رود

دوباره اخباری در مورد احتمال انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا در تابستان پیش رو مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 پروسه تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز با باشگاه اینترمیلان هنوز قطعی نشده. اگرچه مذاکرات برای توافق بین طرفین چند ماه طول کشید و به نظر می رسید لائوتارو تصمیم خود برای ماندن در سن سیرو را قطعی کرده بود، اما حالا وضعیت دوباره پیچیده شده است. لائوتارو مارتینز اخیرا مدیر برنامه خود را تغییر داده و می خواهد مذاکره با مدیران باشگاه ایتالیایی را از صفر آغاز کند.

نشریه اسپورت مدعی شد این تغییر شرایط ممکن است شایعات انتقال مهاجم جوان و آرژانتینی را به بارسلونا دوباره زنده کند. لائوتارو مارتینز تابستان سال گذشته نیز به شدت مورد توجه کاتالان ها قرار داشت و شاید اگر شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی ناشی از آن نبود، حالا شاهد حضور این بازیکن در استادیوم نوکمپ بودیم.

با توجه به از دست دادن لوییس سوارز در تابستان فصل گذشته و فقدان یک مهاجم نوک تخصصی در ترکیب بارسلونا، مهم ترین اولویت این تیم در تابستان پیش رو جذب یک مهاجم جدید خواهد بود. به نظر می رسد جذب لائوتارو مارتینز از بازیکن گران قیمتی مانند ارلینگ هالند آسان تر است و به همین دلیل ممکن است کاتالان ها دوباره تلاش برای خرید این بازیکن را آغاز بکنند. البته با توجه به موفقیت اینتر در فصل جاری، لائوتارو مارتینز فعلا از شرایط خود در این تیم ابراز رضایت کرده و تاکید آنتونیو کونته نیز حفظ تمام ستاره های نراتزوری برای حضوری قدرتمندانه در فصل بعد لیگ قهرمانان است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها