|

مهدی قایدی: گروه ما گروه مرگ بود و گروه‌ بقیه سوسول بازی!

کرکری ها در مورد مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شدت پیدا کرده و به نظر می رسد طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و 3 تیم از 4 تیم ایران به مرحله بعد صعود کردند استقلال و پرسپولیس هم به عنوان صدرنشین گروه خود صعود کردند. شاید مهدی قایدی جزو اولین کسانی بود که کرکری را شروع کرد و نوشت: گروه ما گروه مرگ بود و گروه‌ بقیه سوسول بازی! بعد از این پرسپولیسی ها جواب دادند و کری ها شدت گرفت. از طرفی بازیکنان و هواداران پرسپولیس می گویند همین استقلال تاجیکستان چهار گل به الهلال زده بود و حالا استقلال که خودش از الدحیل چهار گل خورده باید با تیمی بازی کند که چهار گل از استقلال تاجیکستان خورده بود.
 
به نظر می‌رسد این کری ها همچنان ادامه خواهد داشت. البته فضای فوتبال ایران طی روزهای آینده عوض می شود چرا که بازی های حساسی چون پرسپولیس – سپاهان، استقلال – ذوب آهن و بعد از آن دربی تهران را پیش رو داریم اما به هر حال کرکری ها در مورد مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شدت پیدا کرده و به نظر می رسد طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پیمان ارسالی در

    بنظر شما گروه فولاد سوسول بازی بود؟ با حضور السد، النصر و الوحدت اردن... در گروه استقلال الشرطه که زنگ تفریح بود، الاهلی در بازی اول سه روز بود مربیش اومده بود و شش شکست متوالی در لیگ عربستان داشت الدحیل تیم خوبی بود که استقلال یک باخت و یک مساوی باهاش داشت...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها