|

شیخ گلزن استقلالی ها شهریور 1400 هست؟

شیخ دیاباته که در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برای استقلالی ها ۵ گل زد نقش مهمی در صعود استقلال داشت.

لینک کوتاه کپی شد

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید در این رقابت ها 3 تیم ایرانی به مرحله بعد صعود کردند در این میان استقلال و پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعد رفتند شیخ دیاباته یکی بازیکنان بسیار تاثیر این دوره از مسابقات بود.

مطمئنا یکی از دغدغه های هواداران استقلال و کادر فنی این تیم مشخص شدن تکلیف شیخ گلزن استقلالی هاست. او که در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برای استقلالی ها ۵ گل زد، نقش مهمی در صعود استقلال داشت. البته دیاباته پس از ۱۰ سال پنالتی خراب کرد که واقعا هم هر ستاره ای بود ممکن بود زیر ۱۰ سال پنالتی خراب کند.

سه گل از ۵ گل او برای استقلال در مرحله مقدماتی از روی نقطه پنالتی بود. تکلیف ماندن یا رفتن شیخ هنوز مشخص نشده است اما استقلال اگر می خواهد مقابل غولی به نام الهلال بازی کند، به داشتن مهاجمی نظیر دیاباته احتیاج دارد. تجربه بالای او و تاثیر در خط آتش استقلال انکار ناشدنی است.

اگر بنا بر ماندن شیخ استقلالی ها باشد، مذاکرات با او باید از همین روزها آغاز شود.الهلال از همین امروز به دنبال تقویت و خودش رفته و استقلال هم باید چنین استراتژی را دنبال کند. استراتژی که مطمئنا پرسپولیس و تراکتور هم آن را دنبال خواهند کرد. تکلیف قانون منع ورود خارجی ها فعلا نامشخص است. باشگاهها نمی دانند با چه تضامین مالی، می توانند خارجی بیاورند.

منبع: برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها