|

فاضلی: هیچ تیمی اندازه پدیده تغییرات نداشته است

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هیچ تیمی در نیم‌فصل اندازه ما تغییرات نداشته است و در مجموع نتایج بدی نگرفته‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

وحید فاضلی درباره آخرین وضعیت پدیده گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ما خوب است و در تهران اردو زده‌ایم. دو بازی دوستانه با پیکان هم در دستور کار قرار گرفته است تا در شرایط بازی قرار بگیریم، ولی در مجموع این تعطیلی برای تیم ما آزاردهنده بود. مسئله‌ای که بیشتر تیم ما را اذیت می‌کند نوع برنامه‌ریزی سازمان لیگ است. تیم ما 25 روز از بازی رسمی دور بوده و حالا باید در فاصله چهار روز با دو تیم آلومینیوم و گل‌گهر بازی کنیم. در واقع ما بعد از بازی با آلومینیوم باید به مشهد برگردیم و فرصتی جهت انجام تمرین تاکتیکی برای بازی با گل‌گهر نخواهیم داشت. این برنامه‌ریزی اصلاً منطقی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارید پدیده از لحاظ امتیازگیری روند خوبی نداشته است؟»، تصریح کرد: شما باید این را در نظر بگیرید که هیچ تیمی اندازه پدیده در نیم‌فصل دوم تغییر نداشته است. به‌عنوان مثال ما بازیکنی را بازی می‌دهیم که از نود ارومیه به تیم اضافه شده است. در ضمن باشگاه ما تغییرات مدیریتی هم داشته است. با این حال در شش بازی شکست نخورده‌ایم. این درست است که تعداد زیادی از این بازی‌ها مساوی شده، ولی تساوی بهتر از شکست است. در بین این بازی‌ها با تیم پرقدرتی مثل پرسپولیس روبه‌رو شدیم یا با صنعت نفت در آبادان مساوی کردیم. ما می‌توانستیم ذوب‌آهن را هم شکست بدهیم. با این حال هدف‌مان این است که در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم و در جدول هم خودمان را بالا بکشیم.

مربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه کدام تیم در فصل جاری اصلی‌ترین شانس قهرمانی است، تصریح کرد: چند تیم شانس دارند، ولی پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم، چون آنها تنوع تاکتیکی دارند و بازیکنان خلاقی دارند که می‌توانند در هر بازی تعیین‌کننده باشند.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها