|

سراجی: مجیدی در جدایی کمالوند از استقلال بلندنظری کرد

مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا ارقام اعلام شده برای توافق این باشگاه با فراز کمالوند را که ۵ میلیارد تومان گفته می‌شود، تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا در مراسم معارفه فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: از زمانی که تصمیم بر این شد باشگاه سایپا مربی جدید انتخاب کند، با 15 مربی وارد مذاکره شدیم، برنامه آنها را مورد ارزیابی قرار دادیم و مشخصاً با برخی از مربیان خودم یا همکارانم تلفنی صحبت کردیم و با پنج مربی جلسه حضوری داشتیم‌. برنامه‌ها واکاوی شد و در نهایت امروز در خدمت آقای فراز کمالوند هستیم که قرارداد امروز نهایی و امضا شد که او به عنوان سرمربی سایپا کار خود را آغاز کرد.

وی درباره برنامه‌های سایپا برای فصل آینده گفت: قرارداد ما با آقای کمالوند به مدت یک فصل و نیم است. برای فصل آینده نگاهی واقع بینانه داریم، چون تیم‌های قدرتمند و متمولی در لیگ حضور دارند که هزینه‌های بیشتری در فوتبال انجام می‌دهند. باشگاه سایپا با بضاعت خودش حرکت می‌کند و بنا داریم آن حرکت استعدادیابی و بها دادن به جوان‌ها در آکادمی فوتبال سایپا ادامه داشته باشد و در یک فرآیند 3 تا 5 ساله، به چشم انداز ایده‌آل ترسیم شده در باشگاه سایپا برسیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه برای فصل آینده تلاش خواهد شد این تیم در میانه جدول قرار بگیرد، گفت: خیز ما برای سال‌های آتی است که بتوانیم به عنوان تیمی موثر در خارج از ایران افتخاراتی به دست بیاورد.

سراجی درباره رقم قرارداد فراز کمالوند و اینکه آیا قرارداد 5 میلیاردی او صحت دارد یا نه، گفت: مشخصاً این اعداد و ارقام، اعدادی نیست که باشگاه سایپا به مربیان پرداخت کند. ما سقف بودجه داریم و مسائل مالی در این تغییر و تحولات که آقای کمالوند از استقلال به سایپا بیاید چندان نقش نداشته و عدد معقولی در این قرارداد به ثبت رسیده است. این عدد مطابق با بودجه و برنامه‌هایی است که سایپا طراحی کرده و هزینه کرده‌ایم. تعهدی فراتر از بودجه‌مان تعریف نکردیم و بودجه ما هم مشخص است که عملاً این اعداد و ارقام، کذب است.

وی درباره نحوه جدایی کمالوند از استقلال و اینکه آیا مبلغی برای رضایتنامه پرداخت شده است، اظهار داشت: جا دارد از آقای فرهاد مجیدی تشکر کنم که با بلند نظری به نظر آقای کمالوند احترام گذاشت. هر چند آقای مددی مخالف جدایی آقای کمالوند بود و امروز هم موافقت نمی‌کرد، اما او هم در نهایت به نظر کمالوند احترام گذاشت و این مربی از باشگاه استقلال جدا شده است‌. از نحوه جدایی اطلاعی ندارم و باشگاه استقلال باید اعلام کند، اما ما مبلغی پرداخت نکردیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره دستیاران کمالوند نیز خاطرنشان کرد: محسن بیاتی‌نیا به عنوان دستیار اول انتخاب شدند و آقای کمالوند را همراهی خواهند کرد. چند نفر هم به عنوان آنالیزور، مربی بدنساز، مربی دروازه‌بانی و دستیار دوم و سوم به کادرفنی اضافه خواهد شد.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها