|

کمالوند: حضورم در سایپا ارتباطی به مسائل مالی ندارد

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: با مجیدی برای جدایی به توافق رسیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

 فراز کمالوند در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: حرفه ما مربیگری است و بعد از پیشنهاد سایپا با توافق با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به این جمع بندی رسیدیم که به سایپا کمک کنم. سایپا دارای امکانات سخت افزاری خوب و جزو معدود تیم‌های تهرانی است که باقی مانده است. امیدوارم این تیم با پتانسیلی که دارد در لیگ برتر بماند. فاصله بازی‌ها کم است و امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی سایپا علت جدایی‌اش از استقلال بوده است، گفت: این حرف‌ها کدام است؟ من برای کمک به سایپا آمدم. بحث مبلغ زاییده تفکر افرادی است که مشخص نیست به چه چیزی فکر می‌کنند. حضورم در استقلال به خاطر فرهاد مجیدی بود. ما دوست صمیمی 30 ساله است و اختلافی نداشتیم.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه سراجی گفته که احمد مددی، مدیرعامل باشگاه سایپا مخالف حضور او در سایپا بوده است، گفت: ایشان دوست داشت در استقلال بماند، اما چون با نظر فنی مجیدی آمده بودم توانستم نظر او را جلب کنم. قراردادم با استقلال قلبی بود، چرا که با مجیدی 30 سال است که دوست هستم.

کمالوند درباره نقشش در صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:من نقش بسیار جزیی داشتم. نقش اصلی را پس از لطف خدا، بازیکنان و فرهاد مجیدی داشتند. من گوشه‌ای از کار را گرفتم. خدا را شکر دل هواداران استقلال خوش شد. هواداران در مدت‌های اخیر از اتفاقات استقلال ناراحت بودند. با آمدن مجیدی روند رو به رشد استقلال ادامه پیدا می‌کند. این تیم لیاقت رسیدن به فینال آسیا را دارد.

وی در مورد قرارداد یک سال و نیمه او با سایپا و برنامه‌هایش برای این تیم خاطرنشان کرد: چو فردا شود، فکر فردا کنیم. درباره دستیاران نیز فردا صحبت می‌کنیم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها