|

گزارش سایت هندی از بازگشت کم‌فروغ آل‌کثیر با خوشحالی متفاوت

یک سایت خبری کشور هند به عملکرد مهاجم باتجربه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و خوشحالی متفاوت او پس از گلزنی اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سایت «Times of India» درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 نوشت: آل‌کثیر در رقابت‌های گروهی امسال دو گل به ثمر رساند، اما نتوانست در برگشت خود به میادین مانند مسابقات سال گذشته در اوج باشد. این بازیکن ابتدا گل سوم تیمش را به گوا زد و در شرایطی که به نظر می‌رسید الریان در دیدار با پرسپولیس در حال بازگشت به بازی است، آل‌کثیر برای تیمش گلزنی کرد.

در هر دو گل، همه چشم‌ها روی شادی پس از گل مهاجم ایرانی بود. آخرین باری که این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد، مقابل پاختاکور بود که با شادی خود، خشم AFC را به خود جلب کرد. آل‌کثیر که چشمان خود را پس از گلزنی ریز می‌کرد، با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌خاطر ژست تبعیض نژادی، به شش ماه محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی محکوم شد.

قهرمان ایران به این موضوع اعتراض کرد و حکم را به دادگاه حکمیت ورزش هم برد. هواداران فیلم‌های خوشحالی مشابه او را منتشر کردند، اما پرسپولیس نتوانست این محرومیت را برگرداند. این مهاجم 30 ساله ماه گذشته به میادین بازگشت و گلزنی کرد، اما با خوشحالی متفاوت. آل‌کثیر مقابل گوا این بار دستانش را دور گوش خود چرخاند و مقابل الریان نیز چنین حرکتی را تکرار کرد.

پیش از محرومیت در مرحله نیمه‌نهایی، آل‌کثیر در فُرمی فوق‌العاده بود و چهار بار در سه مسابقه گلزنی کرد. او گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل السد را هم به ثمر رساند و سلاح مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی در خط حمله است. انتظار می‌رود آل‌کثیر برای مراحل حذفی مسابقات زهردارتر باشد. این بازیکن در دو بازی در نیمه دوم به زمین آمد و گل‌محمدی در چهار مسابقه دیگر از او به‌عنوان زوج مغانلو استفاده کرد. قهرمان ایران به آل‌کثیر نیاز دارد تا دوباره گلزنی های خود را آغاز کند و جشن بگیرد؛ البته بدون جلب توجه بی‌مورد AFC.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها