|

حسن استکی: فکر کردن استقلال به دربی می تواند به سود ما باشد

حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار دارد که تیمش در برابر استقلال بهترین عملکرد خود را نشان می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

حسن استکی شرایط تیم ذوب‌آهن را برای رویارویی با استقلال مطلوب خواند و اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات را هم طبق برنامه جلو می‌بریم، ولی تعویق دیدار با استقلال برنامه‌های ما را به هم ریخت. ما براساس اینکه بازی روز جمعه برگزار می‌شود شکل تمرینات را جلو بردیم، ولی به یکباره برنامه تغییر کرد که این موضوع شکل خوبی نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن می‌تواند در بازی با استقلال امتیاز بگیرد؟»، خاطر کرد: استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام است و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی گرفت، با این حال تیم ما هم پتانسیل فنی خوبی دارد و در این مدت هم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم. استقلال با توجه به فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان، طبیعتاً از لحاظ بدنی خسته است و البته بعد از بازی با ما هم باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد. شاید این موضوع باعث شود تا برخی از بازیکنان این تیم استراحت کنند. من معتقدم که فکر کردن استقلالی‌ها به دربی، در این بازی برای ما امتیاز مثبتی خواهد بود، ولی اگر استقلال با تمام قوا بازی کند شرایط فرق خواهد کرد. با این حال ما تلاش می‌کنیم تا در این بازی نمایش خوبی از خودمان ارائه کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره قرار گرفتن این تیم در منطقه سقوط هم تصریح کرد: ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که از پایین جدول جدا شویم. قطعاً تا آخر لیگ برتر همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارند. امیدوارم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

منبع:​تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها