|

لیست خرید یحیی گل محمدی لو رفت!

برخی گمانه‌زنی‌ها برای افشای نام‌ گزینه‌های مدنظر کادر فنی مطرح شده که البته هنوز از سوی کادر فنی و باشگاه مورد تائید قرار نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که با حضور دوباره مهدی ترابی، پرسپولیسی‌ها مهره ارزشمندی را برای ادامه لیگ و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در اختیار گرفته‌اند، کادر فنی برای تقویت تیم در ادامه مسیر  برنامه‌های ویژه‌ای برای نقل و انتقالات دارد. در این راستا جذب یک مدافع میانی و مهاجم در اولویت کادرفنی پرسپولیس قرار دارد تا با توجه به کمبودهایی که در این پست‌ها احساس می‌شود، تیم برای نیم فصل دوم و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود. در این میان برخی گمانه‌زنی‌ها برای افشای نام‌های گزینه‌های مدنظر کادر فنی مطرح شده است که البته هنوز از سوی کادر فنی و باشگاه مورد تائید قرار نگرفته است.

رضا اسدی جانشین احمد نورالهی

طی چند روز اخیر شایعه جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس مطرح شده و یک رسانه قطری از حضور این بازیکن در تیم الاهلی برای فصل بعد خبر داده است. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم در آخرین گفت وگوی خود اعلام کرده که در خصوص جدایی برخی از شاگردانش، بازیکنان تصمیم گیرنده هستند اما او ترجیح می دهد که آنها بمانند.
 
با این همه روزنامه گل خبر داده که یحیی پیش بینی جدایی احمد نوراللهی را کرده درخواست مذاکره با یک لژیونر را به مدیران پرسپولیس داده است. اسدی هافبک فصل قبل تراکتور که در سن پولتن اتریش حضور دارد هافبک مورد نظر یحیی برای جانشینی نوراللهی در پرسپولیس است. گویا این بازیکن پالس‌های مثتبی هم برای پوشیدن پیراهن سرخ فرستاده است. بازیکنی که از حضور در لیگ اتریش ناراضی است و احتمال بازگشتش به فوتبال ایران وجود دارد.

علی نعمتی جانشین حسین کنعانی زادگان می شود

هر چند مدافع قرمزها با انتشار استوری در اینستاگرامش خبر توافقش با باشگاه الاهی قطر را تکذیب کرد اما هم کادر فنی پرسپولیس و هم حسین کنعانی زادگان به خوبی به این نکته واقف هستند که همکاری آنها در پایان فصل بیستم لیگ برتر به اتمام خواهد رسید و این مدافع ملی پوش به پیشنهاد ۳۰ میلیارد تومانی قطری‌ها پاسخ مثبت خواهد داد و برای ادامه فوتبال خود راهی الاهلی قطر و لیگ ستارگان این کشور خواهد شد.
 
ظاهرا گل‌محمدی که از جدایی کنعانی زادگان مطمئن شده به دنبال جانشین مناسب برای او در بازار داخلی ایران است. او فعلا تنها نام یک مدافع را لیست خرید خود قرار داده است. یحیی به‌ دنبال جذب علی نعمتی مدافع تیم پدیده است. بازیکنی که قابلیت بازی در ۲ پست دفاع میانی و دفاع چپ را دارد و اتفاقا در بازی پدیده مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و باعث شد که بازیکنان کناری پرسپولیس کار راحتی را در آن بازی نداشته باشند.
 
علی نعمتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای پوشیدن پیراهن قرمز با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی دست پیدا کرده بود و برای پیوستن به این تیم مشکلی نداشت، اما ظاهرا مخالفت سرمربی شهرخودرو یعنی مهدی رحمتی مانع انجام انتقال این مدافع به پرسپولیس شد. با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن با تیم فعلی‌اش، آخر فصل تمام می‌شود، او به‌ عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس می‌آید و دیگر پولی به پدیده پرداخت نخواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها