|

تاریخ دربی دیگر تغییر نمی‌کند

دربی پایتخت با ماجرای زیادی همراه بود استقلالی ها خواهان این شده اند که پیش از دربی، شاگردان یحیی دیدارهای معوقه خود را برگزار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در فاصله تنها چند روز مانده به دربی پایتخت، همچنان بحث مربوط به بازی معوقه استقلال پیش از این بازی ادامه دارد…. دربی رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس با ماجرای زیادی همراه بود و در این بین با توجه به اینکه پرسپولیس با حضور در فینال لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۰ بازی معوقه داشت، استقلال خواهان این موضوع شده بود که پیش از دربی، شاگردان یحیی گل محمدی دیدارهای معوقه خود را برگزار کنند. موضوعی که البته تا حدی نیز به انجام رسید و پرسپولیس پیش از تقابل با استقلال دیدارهای خود تا پیش از پایان هفته هشتم را به انجام رساند. با این حال استقلال نیز با انجام دیدارهای هفته نهم و دهم خود، با دو بازی بیشتر بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود.

اکنون اما در آستانه دربی برگشت، باشگاه پرسپولیس خواهان این مساله شده تا استقلال نیز دیدار معوقه خود برابر نفت آبادان را به انجام برساند. مساله‌ای که در نهایت با توجه به فشردگی بازی‌ها و اردوی آماده سازی تیم ملی به نتیجه نرسید و این اتفاق رقم نخواهد خورد.

ابراهیم شکوری، در واکنش به این موضوع اینطور توضیح می‌دهد: فکر می کنم سه چهار هفته است که ما درگیر موضوع هستیم و به صورت مکتوب درخواست منطقی خودمان را ارائه کردیم. ولی چیزی که تا این لحظه اتفاق افتاده ما موفق شدیم بر اساس قوانین فوتبال کشور بازی سپاهان و به طبع آن دربی عقب افتاده اما مثل نیم فصل اول بازی معوقه انجام نشده است. با توجه به اینکه تاکنون دو بار برنامه تغییر کرده بعید می دانیم که این مساله انجام شود.

وی ادامه داد: ما می دانیم که در حق باشگاه ما اجحاف شده و عدالت رعایت نشده است. اما از هواداران می خواهیم که از این پس انرژی مثبت بدهند و می دانیم که می شد برنامه ریزی بهتری شود اما با توجه به برنامه تیم ملی باید بازی ها را برگزار کنیم و انشاالله بتوانیم در این دو بازی موفق شویم.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها