|

(عکس) فرصت سوزی عجیب مهدی طارمی به سبگ ستاره آلمانی!

توپ به جای اینکه سمت دروازه حریف برود، دور شده و موقعیت از دست برود.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از بازی های حساس لیگ پرتغال میان پورتو و بنفیکا، مهدی طارمی در ترکیب تیمش حضور داشت و 83 دقیقه هم به میدان رفت و بازی کرد. او در این دیدار عملکرد جالبی نداشت و یک فرصت سوزی عجیب هم داشت و شاید اگر قدر این موقعیت را بهتر می‌دانست، پورتو شانس بیشتری برای صدرنشینی و رسیدن به اسپورتینگ و قهرمانی در لیگ پرتغال داشت.

مهدی طارمی، روی سانتر زمینی و عرضی موسی مارگا با موقعیت تک به تک با دروازه بان بنفیکا و تا حدودی دروازه خالی قرار گرفت اما او ضربه ی عجیبی به توپ وارد کرد و این ضربه باعث شد تا توپ به جای اینکه سمت دروازه حریف برود، دور شده و موقعیت از دست برود. 

16203751012734

در واقع طارمی مانند یک مدافع به توپ ضربه زد و توپ خلاف جهت دروازه ی بنفیکا، به سمت دروازه پورتو برگشت و فرصت به طور کلی از دست رفت.

این فرصت سوزی طارمی شبیه با فرصت سوزی های عجیب و غریب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی بود که قدر موقعیت های دروازه خالی و تک به تک را نمی‌داند و توپ های عجیب و غریب زیادی را خراب کرده است.

16203387354604

طارمی در این بازی امتیاز پایینی دریافت کرد و باید دید که در بازی های بعدی به چه شکل عمل می‌کند و عملکردش را بهبود می‌بخشد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها