|

میکال یا ویلاش بواش؟

باشگاه الهلال عربستان می خواهد قبل از رویارویی با تیم استقلال تهران در کادر فنی خود تغییراتی را ایجاد کند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از کسب نتایج ضعیف توسط روجریو میکال، مدیران الهلال تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با این سرمربی برزیلی پایان دهند و تا پایان این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، ژوزه مورایس پرتغالی را به مدت 2 ماه به خدمت گرفتند.

در همین رابطه، رسانه های عربستانی اعلام کردند که قرارداد این سرمربی با الهلال موقت بوده و مدیریت آبی های ریاض به سرپرستی فهد بن نافل به دنبال جذب یک سرمربی نام آوازه دیگری است تا در فصل آینده و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، هدایت الهلال را برعهده بگیرد.

در حالیکه نام های زیادی همچون لوسین فاوره، ژوزه ژسوس و دی متئو پیرامون نیمکت الهلال اسم برده شد، اکنون یک خبرنگار برزیلی از جدیدترین گزینه ای که برای تصدی پست سرمربیگری الهلال مطرح شده است، رونمایی کرد و آن شخص کسی نیست جز سرمربی سابق تیم های پورتو و چلسی.

پدرو آلمیدا خبرنگار برزیلی فعال در حوزه نقل و انتقالات، اعلام کرد که باشگاه الهلال برای به خدمت گیری آندره ویلاش بواش سرمربی پرتغالی سابق تیم های پورتو، چلسی و مارسی یک قرارداد یک ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر و با دستمزد سالانه 5 میلیون یورو به این سرمربی پیشنهاد داده است و مذاکرات بین دو طرف در جریان است.

منبع:خبر آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی