|

شانس کم مهدی طارمی برای جدایی از پورتو

به نظر می‌رسد سرجیو کونسیسائو، زوج خط حمله تیمش در فصل آینده را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین هفته‌های این فصل لیگ پرتغال، بنفیکا و پورتو هفته گذشته روبروی هم قرار گرفتند. بازی که با توجه به قهرمانی احتمالی اسپورتینگ، بیشتر جنبه حیثیتی برای دو غول بزرگ فوتبال پرتغال داشت. پورتو در این بازی، ابتدا یک گل خورد و سپس، با گل اوریبه به بازی برگشت و توانست یک امتیاز به دست آورد. این نتیجه، جایگاه آن‌ها را در رده دوم محکم کرد و اجازه نداد بنفیکا سهمیه لیگ قهرمانان‌شان را تهدید کند. اتفاق ویژه این مسابقه اما، تعویض شده دوباره مارگا و مارتینز بود. دو بازیکنی که یکی این فصل به عنوان زوج طارمی در خط حمله بازی می‌کرد و دیگری، احتمالا فصل آینده این کار را انجام خواهد داد.

قرارداد مارگا و پورتو، در پایان فصل تمام می‌شود و او قصد ندارد قراردادش را تمدید کند. مارگا احتمالا با حقوقی بالاتر، راهی کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد شد. در ماه‌های اخیر، او به الهلال لینک شده و در صورت انجام نشدن این انتقال هم، تیم‌های دیگری هم حاضرند حقوق مورد نظر این بازیکن را پرداخت کنند. کونسیسائو هم تلاش کرده در هفته‌های اخیر، با بازی دادن بیشتر به تونی مارتینز در کنار طارمی، به او شانس رسیدن به ترکیب اصلی را بدهد. مارتینز هم از این فرصت‌ها خوب استفاده کرده و در 382 دقیقه بازی، توانسته 4 گل بزند.

نکته مهم، سخت شدن جدایی طارمی از پورتوست. پورتو برای پر کردن جای خالی مارگا، احتمالا مهاجم تازه‌ای خریداری خواهد کرد. مهاجمی که در رقابت با مارتینز، بتواند به خط حمله برسد و در کنار طارمی به میدان برود. آن‌ها در شرایط فعلی، نمی‌توانند دیگر مهاجم فیکس تیم‌شان یعنی مهدی طارمی را هم از دست بدهند. مگر اینکه پیشنهاد بزرگی، برای طارمی برسد و باشگاه، راضی شود در ازای مبلغی بالا مجوز خروج بهترین گلزن و گل‌ساز این فصل تیم را صادر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها