|

سد بزرگ مقابل پرسپولیس؛ پیام نیازمند، برگ برنده سپاهان

پیام نیازمند با آماری فوق‌العاده در حساس‌ترین دیدار فصل، فرداشب مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ، فردا شب (یکشنبه)، سپاهان از ساعت ۲۰:۲۵ در حساس‌ترین دیدار دور برگشت رقابتهای لیگ میزبان پرسپولیس خواهد بود. دو تیم که با اختلافی نزدیک به هم در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند، برای این بازی چشم به نفرات کلیدی تیم‌‌هایشان دارند که از جمله آنها، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان است.

نیازمند در دیدار سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان به رکورد مهم ۵۰ کلین‌شیت در رقابتهای لیگ برتر رسید. او که در ۱۰۴ بازی در مسابقات لیگ برتر حضور داشته است، با این رکورد به رتبه دوم بیشترین تعداد ثبت کلین‌شیت رسید و بعد از علیرضا بیرانوند که با ۹۸ بازی در لیگ، به رکورد ۵۰ کلین‌شیت رسیده بود در رده دوم قرار گرفت. 

این رتبه پیش از این در اختیار آرمناک پطروسیان سنگربان سالهای گذشته سپاهان بود که با ۱۰۸ بازی در لیگ دوم بود. نیازمند البته در شرایطی فردا در دیدار تعیین‌کننده و حساس سپاهان و پرسپولیس، مقابل تیم دوم جدول قرار می‌گیرد که آمار فوق‌العاده‌ای مقابل پرسپولیس به ثبت رسانده است. او در پنج دیداری که مقابل پرسپولیس درون دروازه سپاهان بوده، تنها یک گل دریافت کرده که آن هم مربوط به پنالتی جنجالی دیدار رفت دو تیم در لیگ هجدهم است. 

نیازمند این روزها در فرم آمادگی کامل قرار دارد و این روزها یکی از کلیدی‌ترین نفرات صدرنشین لیگ است. او در چهار بازی آخر سپاهان و یک بازی این تیم در جام حذفی مقابل خوشه ساوه طلایی توانسته کلین‌شیت کند و حالا در آماده‌ترین روزهایش، باید از دروازه تیمش مقابل پرسپولیس حراست کند چرا که از دست دادن امتیاز در این بازی، صدر جدول را از سپاهان خواهد گرفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها