|

سپاهان به دنبال شکست طلسم 6 ساله

احسان حاج صفی قدیمی ترین بازیکن دیدار روز یکشنبه سپاهان و پرسپولیس به شمار می رود و خیلی امیدوار هست که بتواند طلسم 6 ساله این تیم را بشکند.

لینک کوتاه کپی شد

 کاپیتان طلایی پوشان معمولا در مقابل پرسپولیس بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشته و این درخشش از سن ۱۹ سالگی با پیراهن سپاهان مقابل پرسپولیس آغاز شد و اولین گل خود در دیدار های رو در رو با پرسپولیس را به ثمر رساند.

حدود 14 سال از تاریخ بازی ذکر شده  بازی می‌گذرد و حاج صفی را می‌توان قدیمی ترین بازیکنی که سابقه حضور در دیدار های سپاهان و پرسپولیس را دارد نامید. علاوه بر این در طول این سال ها کاپیتان تیم ملی دو مرتبه دیگر نیز با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی به پرسپولیس شده و توانسته در مجموع 3 گل به پرسپولیس ( با پیراهن سپاهان) بزند، تا علاوه بر قدیمی ترین بازیکن حاضر در میدان روز یکشنبه بهترین گلزن رقابت های سپاهان و پرسپولیس لقب بگیرد. در تاریخ این رقابت بیشترین گل به نام بزیک ثبت شده که برای هر دو تیم بازی کرده. در سپاهان اما عقیلی و خطیبی 5 گله هستند و مهدی طارمی هم با 5 گل بیشترین تعداد گل را به نام خودش ثبت کرده است.

کاپیتان ۳۱ ساله سپاهان از زمانی که به خانه خود بازگشته درخشش خیره کننده ای برای تیم محبوبش داشته و موفق به ثبت یک گل حساس مقابل نساجی و دو پاس گل شده تا نشان دهد چه مهره تاثیر گذاری برای طلایی پوشان شهر اصفهان است؛ حالا باید دید این درخشش ها ادامه دار است و  حاج صفی در جدال وسط زمین با هافبک های آماده پرسپولیس نیز می تواند میانه میدان را در اختیار بگیرد یا هافبک های پرسپولیس نمایش بهتری ارائه خواهند کرد.

علاوه بر این از آخرین برد سپاهان در اصفهان حدود ۶ سال می‌گذرد؛ جایی که پیش از اولین ترانسفر احسان حاج صفی او در لیگ پانزدهم ستاره تیمش در مصاف با پرسپولیس بود و یکی از 4 گل تیمش در جریان پیروزی 4 بر 2 برابر شاگردان برانکو را با ضربه ای زیبا وارد دروازه میهمان کرد. احسان در آن مسابقه علاوه بر زدن گل اول بازی، پنالتی گل سوم را هم گرفت و حالا هم سپاهانی ها و هم هود این بازیکن امیدوارند طلسم نبردن های طلایی پوشان در خانه که حالا به 6 سال رسیده است، با بازگشت احسان پایان یابد. البته احسان در لیگ شانزدهم به ترکیب سپاهان بازگشت و در فولادشهر هم مقابل پرسپولیس گلزنی کرد ولی در آن مسابقه در نهایت پرسپولیس با نتیجه 3 بر 1 برنده شد و دیدار برگشت هم با پیروزی 2 بر 1 شاگردان برانکو در شرایطی خاتمه پیدا کرد که آن پنالتی معروف طارمی و رضائیان زده شد و طالب ریکانی هم تک گل سپاهان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها