|

فانتزی آسیایی فرهاد مجیدی در بازی پرسپولیس و سپاهان تکرار می شود؟

استقلال در حالی میزبان ذوب آهن است که بازی پرسپولیس و سپاهان پیش از این دیدار برگزار خواهد شد و آبی ها برای نزدیک کردن خود به صدر جدول…

لینک کوتاه کپی شد

امروز دو بازی مهم از لیگ برتر بین دو تیم استقلال و ذوب آهن و همچنین سپاهان و پرسپولیس برگزار خواهد شد که نتایج این دیدارها تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی این فصل خواهد گذاشت. استقلال در حالی میزبان ذوب آهن در تهران است که بازی پرسپولیس و سپاهان پیش از این دیدار برگزار خواهد شد و آبی ها برای نزدیک کردن خود به صدر جدول امید زیادی به نتیجه این بازی حساس دارند. نکته جالب در این خصوص اینکه استقلالی ها امیدوارند آنچه برای آنها در  بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد در این دیدار نیز رخ دهد.

حتما به یاد دارید که در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه c ابتدا بای استقلال و الشرطه برگزار شد و پس از آن، دیدار حساس الدحیل و الاهلی شروع شد که اگر هر یک از این دو تیم به پیروزی می رسیدند، قادر به صعود به مرحله بعد رقابتها بودند اما با تساوی دو تیم، تنها استقلال از گروهش صعود کرد و هر دو تیم الاهلی و الدحیل حذف شدند.

اکنون نیز شرایط طوری است که اگر استقلال ذوب آهن را شکست دهد و نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس با تساوی به پایان برسد ایده آل ترین نتیجه ممکن برای استقلال به دست خواهد آمد و قادر خواهد بود با کسب یک پیروزی در دربی، فاصله امتیازش با صدر جدول را جبران کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها