|

گل‌محمدی: باید گل دوم را می‌زدیم تا بازی مساوی نشود

گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق گرفتن 3 امتیاز بودیم. در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم تا برنده شویم.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق گرفتن 3 امتیاز بودیم. در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم تا برنده شویم. وی افزود: تیم ما بعد از گلی که زد، باز هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت، اما بازیکنان خیلی راحت این موقعیت‌ها را از دست دادند. در چنین شرایطی باید تصمیمات بهتری بگیریم تا از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. نزدن گل دوم از سوی ما، دلیل مساوی شدن بازی بود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در مجموع به بچه‌ها افتخار می‌کنم که بعد از لیگ قهرمانان آسیا و شرایط سختی که آنجا داشتیم و همچنین در شرایط قرنطینه پس از بازگشت از لیگ قهرمانان، تمرکز بالای خود را حفظ کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. به آنها خسته نباشید می‌گویم، هر چند می‌توانستیم برنده بازی باشیم که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

گل‌محمدی با انتقاد از مسائل داوری گفت: داوری در 15-10 دقیقه پایانی تحت تاثیر قرار گرفته بود و خطاهایی برای حریف می‌گرفت یا برای ما می‌توانست خطا بگیرد که نگرفت و مدیریت نکرد. در مجموع به تیم داوری خسته نباشید و تیم حریف هم فکر می‌کنم بهترین بازی خود را انجام داد و با این حال می‌توانستیم مقابل آنها پیروز باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنانش در بازی امروز وقت تلف می‌کردند، اظهار داشت: امروز مصدوم دادیم و هیچ وقت اتلاف زمان در تفکرات ما نیست و این مسئله را بازیکنانم دنبال نمی‌کنند. آنها تا آخرین لحظه جنگیدند و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی پایان بازی که تا در رختکن دو تیم ادامه داشت، گفت: اتفاقات قبل از بازی در هتل و مسیر تیم ما روی اتفاقات بازی تاثیر گذاشته بود. بازیکنان و ما هم انسان هستیم و تحت تاثیر قرار می‌گیریم. اتفاقات تلخی پیش از بازی رخ داد و طبیعی است وقتی بازیکن وارد زمین می‌شود، تحت تاثیر این حواشی است. اتفاقات بعد از بازی هم تحت تاثیر اتفاقات قبل از بازی و مقابل هتل ما بود. این را می‌دانم که بازیکنان ما رفاقت دیرینه با بازیکنان سپاهان دارند و در هر صورت بازی هیجان بالایی داشت تحت تاثیر قرار گرفت، اما هیچکدام از اتفاقات زیبنده دو تیم نبود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها