|

شنیده‌های عجیب نوید کیا در انتهای بازی از نیمکت پرسپولیس

نویدکیا در نشست خبری پس بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: از دید من بازی برابری از هر دو تیم در نیمه اول دیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

نویدکیا در نشست خبری پس از تساوی یک - یک سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال گفت: فکر می‌کنم اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم از دید من بازی برابری از هر دو تیم در نیمه اول دیدیم. سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: خیلی سرحال نبودیم و مثل قبل عمل نکردیم. فکر می‌کنم بخشی از آن هم طبیعی بود. وقتی تیم‌های اول و دوم با هم بازی می‌کنند فشار روی بازیکنان، کادر فنی و حتی داوران هم وجود دارد. نیمه اول سر حالی نداشتیم اما در نیمه دوم فکر می‌کنم موقعیت‌ها معمولی بود اما دوندگی و درگیری‌های زیادی بود.

او درباره عملکرد سپاهان تاکید کرد: تا قبل از اینکه گل خوردیم معمولی بازی کردیم اما وقتی گل خوردیم فوق العاده بودیم و خیلی خوب بازی کردیم. نویدکیا درباره عملکرد داوری گفت: من نمی‌خواهم درباره اینکه می‌گویند چند صحنه مشکوک بود و برای ما می‌توانست پنالتی بگیرد صحبت کنم چونکه این برایم مهم نیست. مهم این است که تیم ما خیلی خوب به بازی برگشت و سعی کرد از فضاها به خوبی استفاده کند.

سرمربی سپاهان اصفهان تصریح کرد: خیلی خوب توانستیم بازی کنیم و گل تساوی را بزنیم. در مجموع باید بگویم از لحاظ موقعیت گل، خیلی زیبا نبود اما این هم طبیعی بود. نویدکیا درباره تأخیر در ورود کاروان این تیم به ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: من دیگر نمی دانم چطور باید از هواداران خواهش کنم. آنها را درک می‌کنم که به خاطر کرونا و دوری از استادیوم می آیند ابراز احساسات می‌کنند ولی هفتاد دقیقه در مسیر بودن باعث شد تمرکز تیم به هم بریزد. مسیر ما ۲۵ دقیقه است و این موضوع ما را اذیت می‌کند.

وی درباره درگیری‌های فیزیکی پایان بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: من سمت داور رفتم که با او دست بدهم اما شنیدم یکی از بازیکنان پرسپولیس باعث این درگیری شد. نویدکیا در پایان اظهار داشت: خودم چیزی شنیدم که اگر نمی‌شنیدم هرگز درباره آن حرف نمی‌زدم. برای تیمی همچون پرسپولیس که ساختار و قدمت دارد عجیب است که یکی از روی نیمکت به بازیکن بگوید روی زمین بیفتد. اینکه برای یک امتیاز بیشتر بگوییم روی زمین بیفت فوق العاده عجیب بود. این برای فوتبال ما که فکر می کنیم در آسیا بهترین هستیم یک فاجعه است.

منبع: خبرگزاری مهر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها