|

نقش ویژه کریم باقری در کم کردن تنش های اصفهان

کریم باقری مثل همیشه در پایان جنجال ها و درگیری های نقش ویژه ای داشت

لینک کوتاه کپی شد

کریم باقری با توجه به جایگاه و محبوبیت ویژه ای که دارد باز هم یکی از عوامل اصلی پایان جنجال ها در اصفهان بود.

این طور که از شواهد و قرائن پیداست تصمیمات بیژن حیدری به عنوان قاضی بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان، یکی از دلایل اصلی جنجال های بعد از بازی بود. پرسپولیسی ها معتقدند دو خطای پنالتی مسلم برای این تیم گرفته نشد و داور مقابل خطاهای متعدد بازیکنانی نظیر حاج صفی بسیار منفعل عمل کرد و از سوی دیگر سپاهانی ها نیز به این موضوع اعتقاد دارند که در دقایق پایانی بازی توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرده، داور بازی وقت اضافی را رعایت نکرده و زودتر از زمان اعلام شده حکم به پایان بازی داده است.

این مسائل دست به دست هم داد تا نیمکت دو تیم به ویژه نیمکت سپاهانی ها به خاطر این که داور بازی را زودتر از زمان اعلام شده تمام کرد، متشنج شده و برخی از اعضای دو تیم که روی نیمکت بودند به همدیگر ناسزا بگویند. در ادامه‌ کاپیتان پرسپولیس ورود کرد و پس از دیدن این صحنه از بازیکنان سپاهان خواست خود را کنترل کنند و اعتراض بیهوده به داور بازی نکنند، همان طور که از بازیکنان تیمش هم خواست تا راهی رختکن شوند و با تیم میزبان وارد جدال لفظی نشوند.

اما سماجت یکی از دوربین به دست ها که مجوز لازم را داشت تا بیش از اندازه به نیمکت پرسپولیس نزدیک شود و همین طور درگیری سعید آقایی با این فرد دوربین به دست و شوت عزت پورقاز به سمت نیمکت پرسپولیس و ورودش به این قضیه به همراه تعدای از نیمکت نشین های سپاهان، باعث شد جنجال ها با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

در این میان ورود کریم باقری به این جنجال ها باعث پایان آن شد که البته از سوی برخی رسانه ها پنهان مانده است. کریم باقری با تکیه به محبوبیت و جایگاه ویژه ای که در فوتبال ایران دارد وارد معرکه شد و سعی کرد بازیکنان پرسپولیس را وارد رختکن کرده و سپاهانی ها را از معرکه دور کند.

این چندمین بار است که کریم باقری به چالش ها و درگیری های رخ داده ورود کرده و بازیکنان خودی و رقیب را آرام کند. اتفاقی که شب گذشته هم رخ داد و او برای پایان دادن به درگیری ها تلاش کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها