|

میرزایی: پرسپولیس یک‌ نیمه ۱۱ نفره دفاع می‌کرد

وینگر تیم سپاهان در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا میرزایی در خصوص تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی به نظرم خیلی خوب بود و سپاهان عملکرد خوبی در این دیدار داشت ولی متاسفانه در استفاده از موقعیت‌ها بی‌دقت بودیم و با وجود فرصت‌های زیادی که روی دروازه حریف ایجاد کردیم نتوانستیم به جز یک مورد دروازه را باز کنیم.

او ادامه داد: این بازی حساسیت زیادی با توجه به موقعیت دو تیم در جدول داشت و از اهمیت زیادی برخوردار بود و اگر می‌توانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم اتفاقات خیلی خوبی در جدول رخ می‌داد و می‌توانستیم از پرسپولیس فاصله بگیریم ولی به هر حال نتیجه تساوی حاصل شد.

وی افزود: پرسپولیس همانطور که دیدید در نیمه دوم 11 نفره مشغول دفاع کردن بود و به نوعی می‌شود گفت به نتیجه تساوی راضی بودند و در کل فکر می‌کنم تساوی هم نتیجه بدی نبود با اینکه می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم و امیدوارم در نهایت بتوانیم در دیدارهای بعدی بهترین نتایج را کسب کنیم و این 2 امتیازی که در این بازی از دست دادیم را جبران کنیم.

وینگر سپاهان در ادامه با تمجید از حمایت هواداران این تیم اظهار داشت: هواداران سپاهان با وجود اینکه در شرایط کرونایی نمی‌توانند به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند ولی از هر فرصتی برای اعلام حمایتشان از ما استفاده می‌کنند و همیشه مقابل هتل می‌آیند و ما را مورد لطف خودشان قرار می‌دهند. سپاهان به نظر من بهترین هواداران را دارد که همیشه ما ار شرمنده خودشان می‌کنند و من به سپاهانی بودن و اصفهانی بودن خودم افتخار می‌کنم.

میرزایی در پایان عنوان کرد: امیدوارم در پایان فصل حداقل یکی از دو جامی که شانس بردنش را داریم را بتوانیم به هواداران هدیه بدهیم و از خجالتشان در بیاییم چرا که چند فصل است منتظر این موضوع هستند و امیدوارم بیشتر از این شرمنده شان نشویم و همه فکر و ذکرمان این است تا در دیدارهای باقی مانده بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در مورد مسائل داوری هم گفت: از ابتدای فصل در سپاهان رسم بر این بود که در مورد مسائل داوری صحبت نکنیم و تمرکزمان روی کار فنی باشد و در خصوص مسائل داوری کارشناسان نظر می‌دهند و مردم هم خودشان قضاوت می‌کنند که چه تصمیماتی گرفته شده است.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها