|

کنعانی‌زادگان مقصر تنش در نقش جهان را معرفی کرد

کنعانی: شما دیدید که بعد از سوت پایان بازی دفاع آنها عزت پورقاز توپ را به سمت کادرفنی ما شوت کرد و کار درستی نکرد و تنش هم از آنجا شروع شد.

لینک کوتاه کپی شد

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بعد از انجام واکسیناسیون کرونا به توضیح درباره آن پرداخت و گفت: خدا را شکر که واکسن را هم زدیم. با این وضعیتی که هست ما در اولویت قرار گرفتیم و برای تمام مردم آرزوی سلامتی و تزریق واکسن را داریم. 

کنعانی زادگان درباره اینکه چند نفر واکسن کرونا را زدند و نوع این واکسن چه بوده گفت: والله من نمی دانم چه بود و اینکه روسی بود یا چیز دیگر را اطلاع ندارم. از دکتر تیم ملی باید بپرسید. باید 15 روز دیگر دوز مرحله دوم را بزنند. من اطلاع خاصی از آن ندارم. خدا را شکر همه چیز خوب بود و واکسن زدیم و انشاالله مشکلی نخواهیم داشت. 

وی در ادامه درباره شرایط سخت تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی گفت: کار سختی است و ما باید تمام تمرکز خودمان را به کار بگیریم تا بتوانیم بازی‌ها را ببریم. این قول را می دهیم که با تمام توان وارد بازی ها شویم و موفق شویم.

کنعانی زادگان درباره دیدار پرحاشیه شب گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: شما دیدید که بعد از سوت پایان بازی دفاع آنها عزت پورقاز توپ را به سمت کادرفنی ما شوت کرد و کار درستی نکرد و تنش هم از آنجا شروع شد.

وی درباره دیدار حساس این هفته تیمش برابر استقلال و دربی پایتخت گفت: هر دو تیم برای سه امتیاز می جنگند. ما با هواداران 40 میلیونی خودمان سعی و تلاش خواهیم کرد تا دل شان را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس وقتی برابر سوالی در خصوص شایعه حضورش در لیگ قطر مواجه شد با گفتن جمله "قربان‌شما، موفق باشید" سوار بر خودروی خود محل مصاحبه را ترک کرد.

منبع:خبر آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها