|

امیری: به پرسپولیس امیدوار هستیم

وحید امیری بازیکن شایسته و با اخلاق پرسپولیس در رابطه بازی با سپاهان موضوعاتی را مطرح کرد و روند بازی پرسپولیس را امیدوار کننده دانست.

لینک کوتاه کپی شد

 وحید امیری  درباره تساوی یک بر یک دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی واقعا سنگینی بود زیرا دو تیم قدرتمند لیگ برتر رو به روی هم قرار گرفته بودند. شرایط مسابقه به شکلی رقم خورد که اوایل نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام بدهیم اما خدا را شکر رفته رفته توانستیم فوتبال خود را به تیم حریف دیکته کرده و موقعیت‌هایی خلق کردیم.

وی افزود: متاسفانه نتوانستیم موقعیت‌های خود را در نیمه اول به گل تبدیل کنیم اما روند خوب‌مان را در نیمه دوم ادامه دادیم و به گل هم رسیدیم. از مسابقات لیگ قهرمانان به ایران بازگشته ایم. شرایط بدنی  و اتفاقاتی که در بازگشت به کشورمان سبب شد به قرنطینه برویم‌ مزید بر علت شد اواخر بازی خود به خود مقداری عقب بنشینیم.

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مقابل سپاهان که تیم خوب و باشخصیتی است بازی می‌کردیم و شرایط دیدار سبب شد عقب برویم. همین اتفاق سبب خوردن گل تساوی در دقایق پایانی شد اما همین که بچه‌ها صحیح و سالم هستند و بازی زیبایی ارائه دادیم جای امیدواری دارد و امیدوارم همین روند را در بازی های بعدی ادامه بدهیم.

منبع:خبر آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها