|

آتالانتا؛ رم یا درتموند؟ کدام؟

سردار آزمون ستاره تیم زنیت روسیه هنوز سرنوشتش مشخص نیست؛ گویا هنوز تیم خود را مشخص نکرده و یک رسانه روسی در رابطه با این موضوع توضیحاتی…

لینک کوتاه کپی شد

به نقل از سایت اسپورت باکس روسیه، سردار آزمون با 19 گل بهترین گلزن لیگ برتر روسیه است و به احتمال فراوان کفش طلایی را از آن خود خواهد کرد. او در فصل گذشته نیز به طور مشترک با آرتم جیوبا، دیگر مهاجم زنیت آقای گل لیگ برتر روسیه شد. بدون تردید آزمون در فصول اخیر این رقابت‌ها یکی از بهترین بازیکنان بوده است. هر چند شایعه‌‌های انتقالش به دیگر تیم‌های اروپایی از جمله لیگ ایتالیا حتی زمان حضورش در روبین‌کازان همواره سردار آزمون را آزار داده است. حتی یک پنجره نقل‌وانتقالاتی بدون بحث درباره پیوستن این مهاجم ایرانی به تیم دیگری بسته نشده است.

بر اساس این گزارش، هنوز هم فعال‌ترین تیم‌های خواهان سردار آزمون مربوط به ایتالیا هستند. آتالانتا، رم و بوروسیا دورتموند آلمان برای جذب مهاجم زنیت دست به کار شدند. قرارداد آزمون سال 2022 پایان می‌یابد و بعید است زنیت بتواند او را برای تمدید قراردادش متقاعد کند. برای زنیت فروش این بازیکن در تابستان سال جاری سودآور است، زیرا آزمون سال آینده بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها