|

واکنش محمود فکری به شکست استقلال در دربی

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید حضور ماشین سازی در انتهای جدول کار ما را سخت می‌کند چون بدون ترس و استرس بازی می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی تبریز اظهار داشت: روز فردوسی را به همه فارسی‌زبانان و ایرانیان تبریک می‌گویم. برای پیشکسوتان خوب باشگاه استقلال، مهدی پاشازاده، مهدی حاج‌محمد و محسن گروسی که درگیر ویروس کرونا هستند، آرزوی سلامت دارم و ان‌شاءالله هر چه زودتر به بهبودی برسند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد بازی با ماشین سازی عنوان کرد:‌ این بازی می‌تواند سخت‌تر از بازی با سپاهان و مس رفسنجان باشد. حضور ماشین سازی در رده شانزدهم جدول کار ما را سخت می‌کند چون بازیکنانشان بدون ترس و استرس بازی می‌کنند. به بازیکنانمان خیلی تاکید داشتم برای همه تیم ها چه در صدر چه در انتهای جدول احترام قائل شوند و با تمام وجود بازی کنند. تمرینات بسیار خوبی هم در یکی دو هفته گذشته داشتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بازیکنان ما پرتلاش و دونده و با انگیزه قبل باشند. ان‌شاءالله برای اینکه خودشان را به فوتبال ایران نشان بدهند، فردا بازی خوبی را ارائه بدهیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی در مورد غایبان نفت مسجد سلیمان گفت: دو بازیکن ما محروم هستند. ساسان حسینی و مجتبی مقدایی را در بازی فردا نداریم ولی بقیه بچه‌ها هستند. ان‌شاءالله با تلاش بیشتر جایگزین خوبی باشند و ما نبود بازیکنان را احساس نکنیم یا کمتر احساس کنیم.

فکری در مورد شکست استقلال در دربی عنوان کرد: صحبت خاصی در مورد این بازی ندارم. برای همه دوستان به خصوص استقلالی‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از همه طرفداران استقلال می‌خواهم تیمشان را حمایت کنند و پشت تیمشان باشند تا استقلال جایگاه خوبی در بالای جدول داشته باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها