|

تیم چینی به دنبال استخدام استراماچونی

استراماچونی جانشین افشین قطبی می‌شود؟

تیم چینی که افشین قطبی هدایتش را برعهده دارد، در پی استخدام آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال که گفته می‌شد در آستانه هدایت الغرافه قطر قرار دارد حالا ممکن است سر از فوتبال چین در بیاورد. استراماچونی با پیشنهادی از کانگژو مواجه شده که ممکن است مسیر آینده فوتبالی او را تغییر دهد. نکته جالب توجه در این خصوص جایگزینی استراماچونی با افشین قطبی خواهد بود. هدایت این تیم چینی فعلا در اختیار سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی است.

سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا در گزارشی در این ارتباط نوشت: «همانطور که به شما گفته بودیم، یک ماه پیش آندره استراماچونی مربی ایتالیایی پیشنهاد را از لیگ قطر دریافت کرد و در حال ارزیابی آن است. در این میان اما تیم کانگژو چین هم به میدان آمد؛ تیمی که در پنج بازی نخست خود در لیگ چین صاحب سه تساوی و دو باخت شد و قصد دارد با ارائه پیشنهاد به استراماچونی، سرمربی خود را تغییر بدهد. استراماچونی از نظر ورزشی تردیدی برای قبول این پیشنهاد ندارد اما قبل از تصمیم گیری می‌خواهد در مورد آن فکر کند. از یک طرف قطری‌ها با او تماس گرفته‌اند و از سوی دیگر تیم کانگژو که در سال ۲۰۱۹ از لیگ دسته اول چین صعود کرد و سال گذشته در سوپر لیگ ماندنی شد. هدف کانگژو صعود به رده‌های بالای جدول است و برای این کار می‌خواهد پروژه خود را با این مربی ایتالیایی شروع کند.

باید منتظر ماند و دید این انتقال انجام میشود و استراماچونی بعد از گذشت ۱۸ ماه از جدا شدن از استقلال هدایت تیمی را بر عهده میگیرد یا نه.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها