|

توافق آلگری و رئال

جانشین قطعی زین‌الدین زیدان مشخص شد

حالا اکثر رسانه‌های معتبر خبر از توافق ماسیمیلیانو آلگری و رئال مادرید می‌دهند.

لینک کوتاه کپی شد

زین الدین زیدان، سرمربی فعلی رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم برابر اتلتیک بیلبائو صحبت های قابل تاملی را مطرح کرد و گفت: " بارها تکرار کرده ام. فعلا اینجا هستم و دو بازی دیگر در پیش است. سپس نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. به زمان حال توجه دارم و به آینده فکر نمی کنم. سعیم این است کارها را 100 درصدی انجام دهیم و سپس زمان تغییرات خواهد رسید؛ نه فقط برای من که برای همه.

زمانی گفتم که کار برای باشگاه را ساده خواهم کرد ولی منظورم این نبود که از زیر بار مسئولیت فرار می کنم. برخی مواقع تغییرات برای باشگاه، بازیکن و مربی خوب و به نفع همه است و برخی مواقع هم بهتر است ماند و ادامه داد. من هنوز به چیزی فکر نکرده ام."

حرف های زیدان کاملاً نشان می داد که او تصمیم خود را برای جدایی از رئال مادرید در پایان فصل اتخاذ کرده است؛ موضوعی که تا یکی دو روزه گذشته اکثر رسانه‌ها اشاره کرده و حتی امروز وب سایت معتبر گل تایید کرد که مرد فرانسوی به شکل قطع در پایان فصل لوس بلانکوس را ترک خواهد کرد.

در ساعات گذشته از ماسیمیلیانو آلگری به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی زین الدین زیدان نام برده شده است. با این حال اکنون به نظر می‌رسد که حضور سرمربی ایتالیایی در رئال مادرید قطعی شده است. در همین راستا اسکای مدعی شده که باشگاه مادریدی طی روزهای آینده مذاکرات پایانی خود را به آلگری انجام خواهد داد. همچنین مارکا نیز در ادعایی قابل توجه از احتمال نهایی شدن توافق بین دو طرف طی ساعات آینده خبر داده و به نظر می‌رسد که باید آلگری را سرمربی فصل بعد کهکشانی‌ها دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها