|

کمالوند: بگویید می‌خواهیم سایپا را بیندازیم، خیال همه را راحت کنید

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی است نتایج در فوتبال ایران داخل زمین تعیین نمی‌شود و از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست به این…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، فراز کمالوند پس از شکست 2 بر یک سایپا مقابل پیکان اظهار داشت: درباره چه چیزی صحبت کنم؟ درباره خطای پیکان که به پنالتی تبدیل شد؟ روز گذشته (یکشنبه) نزد علیپور و کمیته صیانت از سلامت فوتبال رفتم و این را به این کمیته و حراست فدراسیون هم گفتم. نتایج این فوتبال داخل زمین تعیین نمی‌شود.

وی با انتقاد شدید از تیم داوری مسابقه گفت: داور چهارم از فاصله 50 متری گفته آن صحنه پنالتی است که درست هم نبود و بعد مرا اخراج کردند. 21 هفته است که برای سایپا پنالتی اعلام نکرده‌اند. مگر می‌شود چنین اتفاقی رخ دهد؟ ببینید کدام تیم چنین شرایطی دارد؟

سرمربی سایپا درباره احتمال محرومیت خود بیان کرد: ما را تا آخر عمر محروم کنید، اما به فوتبال رسیدگی کنید. این چه فوتبالی است؟! بازیکن ما را کشیدند و به سود حریف پنالتی گرفتند. این صحنه را به ناظر داوری نشان می‌دهم و او هم می‌خواهد بگوید اشتباه است. ببینید در چهار هفته اخیر داوری چه شرایطی داشته است؟ می‌خواهند در دو هفته آخر کارگروه تشکیل دهند. تا دو هفته پایانی تکلیف همه تیم‌ها روشن است.

کمالوند با اشاره به حرکت احمد محمدی تصریح کرد: داور چهارم از فاصله 50 متری،‌ خطای بازیکن پیکان را به سود این تیم پنالتی گرفته است. این در حالی است که داور پنج متر با صحنه فاصله دارد. مگر می‌شود سایپا 21 هفته پنالتی نزند؟ نمی‌دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بازیکن ما هفته گذشته در دقیقه 83 به زمین آمد، دو اخطار پشت سر هم گرفت و در دقیقه 88 اخراج شد. در دقیقه 90 هم گل خوردیم. بگویید می‌خواهیم سایپا را بیندازیم، خیال همه را هم راحت کنید!

وی درباره رخ دادن این اتفاقات، آنهم در شرایطی که مدیرعامل سایپا عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: بدبختی ما همین است. یک جو مسموم راه انداخته و گفتند کمالوند 10.5 میلیارد تومان گرفته است. قراردادم با سایپا نصف قراردادم با استقلال هم نبوده است. بعد چهار رسانه معاند از عضویت مدیرعامل سایپا در هیئت رئیسه نوشتند. کدام هیئت رئیسه؟ همه چیز که به ضرر ماست؟

سرمربی سایپا، مدیران فعلی فدراسیون فوتبال را مخاطب خود قرار داد و اظهار داشت: آقایان افشاریان، عزیزی خادم، حراست فدراسیون فوتبال، کمیته صیانت از سلامت فدراسیون! یکی به فریاد ما برسد! من به هفته‌های گذشته کاری ندارم. فقط داوری چهار هفته اخیر را بررسی کنند و ببینند کدام تیم‌ها متضرر یا منتفع شده‌اند. بگویید می‌خواهیم سایپا را بیندازیم، خیال همه را راحت کنید! داور چهارم از 55 متری تشخیص داده که پنالتی است. اگر پنالتی بود دلم نمی‌سوخت.

وی در این مورد که به نظر می‌رسد مربیان سایپا معتقدند اشتباهات داوری به سود نساجی است، گفت: من کاری به هیچ تیمی ندارم و اسم تیمی را هم نمی‌آورم. اگر اشتباهات در یک بازی رخ دهد، قابل پذیرش است. همه تیم‌ها محترم هستند، اما چرا از 9 پنالتی سایپا در 21 هفته گذشته، یک پنالتی را هم نگرفته‌اند؟ مگر ما از کجا آمده‌ایم؟ مگر از یک کشور دیگر هستیم؟ فیلم صحنه پنالتی را ببینید و بررسی کنید این بازیکن ما بود که بازیکن حریف را کشید یا برعکس؟ اگر می‌خواهید سایپا را بیندازید، بگویید می‌خواهیم سایپا را بیندازیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها