|

تکلیف لژیونر های ایرانی چه می شود؟

فصل فوتبال باشگاهی در قطر به پایان رسیده و حالا تمام سوژه‌ها روی نقل و انتقالات متمرکز شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، لیگ ستارگان قطر طی چندسال اخیر، جای لیگ امارات را برای ایرانی ها گرفته است و بعد از تحریم لیگ فوتبال امارات به دلیل جعل نام خلیج فارس، ستاره های فوتبال کشورمان بیش از هر مقصد دیگری راهی تیم‌های متمول قطری می‌شوند.

در واقع پیشنهاد گرفتن از باشگاه های قطری به خواسته یا حتی آرزوی اول بسیاری از بازیکنان تراز اول تیم‌های داخلی بدل شده چراکه دستمزد مناسب با توجه به سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز، هر انتقالی با قرارداد ارزی را برای فوتبالیست های کشورمان شیرین و چرب جلوه می‌دهد.

حالا هم به جز پیشنهاد جدید تیم های قطری برای انتقال بازیکنانی نظیر نورالهی، قائدی، کنعانی‌زادگان و نیازمند ، موضوع تمدید بازیکنان فعلی ایرانی در تیم‌های شان هم مطرح است.

البته این انتقال همیشه برای بازیکنان ایرانی خوب و شیرین نبوده است، بطور مثال مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان داخلی، طی نیم فصل اول فصل جاری نتوانست خودش را در العربی نشان دهد و ناچار به بازگشت به پرسپولیس شد تا در لیگ قهرمانان با پیراهن تیم محبوبش بار دیگر بدرخشد.

روزنامه قطری پیش بینی کرد که علی کریمی و رامین رضاییان از الدحیل جدا شوند اما شجاع خلیل زاده باتوجه به عملکرد خوب در الریان در این تیم باقی خواهد ماند.

به نوشته الرای، در فصلی که گذشت ایران بیشترین تعداد بازیکنان را در لیگ ستارگان قطر داشت. روزنامه الرای با تیتر " خانه تکانی بازیکنان خارجی در تابستان" از احتمال تغییرات زیاد بازیکنان خارجی در تابستان پیش رو خبر داد.

این روزنامه درباره الریان نوشت: شجاع خلیل زاده و یاسین براهیمی فصل بسیار خوبی را تجربه کردند و هواداران از عملکرد این دو بازیکن راضی هستند و به همین خاطر در تیم باقی خواهند ماند.

الرای درباره الدحیل که دو بازیکن ایرانی به نام های علی کریمی و رامین رضاییان را دارد، نوشت: الدحیل فصل ناامید کننده ای را تجربه کرد و نتوانست عنوان قهرمانی را در هیچ جامی به دست آورد و به همین خاطر باید منتظر تغییرات اساسی در این تیم در تابستان بود.

البته رامین رضاییان در نیم فصل دوم راهی السیلیه شد اما طبق اعلام الرای بازیکن الدحیل است و باید به این تیم برگردد تا درباره او تصمیم نهایی گرفته شود.

همچنین گفته می‌شود روزبه چشمی با پیشنهاد تمدید مواجه نشده و تیم قطری را ترک خواهد کرد. همچنین درباره امید ابراهیمی کاپیتان سابق استقلال و فعلی تیم ملی، شنیده می‌سود او از الوکره پیشنهاد جدیدی دارد و شاید فصل آینده را در این باشگاه قدیمی قطری‌ها توپ بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها