|

کمالوند: قصد بازگشت به استقلال را ندارم

کمالوند گفت: قصد بازگشت به استقلال را ندارم می‌خواهم تا پایان فصل استراحت کنم احساس می‌کنم اتفاقات غیر فوتبالی است و کاری از دستم بر نمی‌آی…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از میزان فراز کمالوند بعد از استعفا از سرمربیگری تیم سایپا اظهار داشت: نمی‌دانم داستان چیست و عقلم به جایی نمی‌رسد، ولی اتفاقات عجیبی رخ داده است. من استعفا دادم و تحت هیچ شرایطی بر نمی‌گردم. برای این کارم دلیل دارم. من باید برگردم که مربیگری کنم، تمرین بدهم و آنالیز کنم، اما زورم که به داور چهارم نمی‌رسد! به اتفاقات این چند هفته نگاه کنید ببینید چه اتفاقاتی رخ داده است. سرنوشت تیم با این اتفاقات عوض می‌شود.

وی با اشاره به اظهارات اصغر مدیرروستا در خصوص نقش نداشتن بازیکن تعویضی ششم در جریان بازی تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی در تخلف صورت گرفته مهم نیست. البته بگویم که این موضوع ربطی به استعفای من ندارد. من می‌گویم تعویض ششم نقض مقرارات است چه یک ثانیه و چه ۹۰ دقیقه فرقی ندارد. تیم پیکان کار غیر قانونی انجام داده و بازیکن غیر مجاز به میدان رفته است. حالا می‌خواهند اشتباه خود را جور دیگری پاک کنند. اصلا این تعویض‌ها هیچ ربطی به داور ندارد. من بازیکن چهار اخطاره به زمین بفرستم به داور ربطی ندارد؟ مسئولیت تعویض با تیم است نه با داور.

این مربی با اعتراض نسبت به انتخاب داوران خاطر نشان کرد: اصلا کاری به شش تعویض پیکان ندارم این بازی که قطعا سه بر صفر به سود سایپا خواهد شد! سه هفته پیش در ایتالیا هم همین اتفاق رخ داد. حرف من چیز دیگری است. تیم سایپا در رقابت با تیم نساجی مازندارن و ذوب آهن اصفهان است. در چنین شرایطی چرا داور وسط مازندرانی و داوران خط و چهارم اصفهانی هستند؟ دیگر چه می‌توان گفت. بعد داور چهارم از ۵۵ متری پنالتی گرفته است. البته من که استعفا دادم، ولی حق باشگاه سایپا نباید ضایع شود.

کمالوند در پاسخ به این سوال که به خاطر جدایی از تیم استقلال پشیمان نیست و قصد بازگشت به کادر فنی فرهاد مجیدی را ندارد؟ گفت: از انتخاب سایپا پشیمان نیستم. به خاطر استعفا از سایپا هم عذاب وجدان ندارم، چون یک ریال هم از این باشگاه دریافت نکردم. قصد بازگشت به استقلال را هم ندارم و می‌خواهم تا پایان فصل استراحت کنم چرا که احساس می‌کنم اتفاقات غیر فوتبالی است و کاری از دستم بر نمی‌آید. من فوتبال را می‌توانم درست کنم، ولی در مورد مسائل غیر فوتبالی نمی‌توانم کاری انجام دهم. این استعفا نمایش نیست و به هیچ وجه به تیم سایپا بر نمی‌گردم متن استعفا را برای مسئولان سایپا نوشتم.

وی در مورد تنها گذاشتن تیم سایپا در این شرایط حساس متذکر شد: من توان مقابله با مسائل غیر فوتبالی را ندارم از این رو استعفا دادم. با این استعفا حداقل اگر این تیم سقوط کند به اسم من نوشته نمی‌شود. من به سایپایی‌ها هشدار لازم را دادم. به فدراسیون هم رفتم و به آنها هم هشدار دادم. اصلاً کاری با هیچ چیز ندارم و فقط یک سوال دارم؛ چطور می‌شود داور از شهر‌هایی انتخاب شود که ما با آنها در کورس برای بقا هستیم؟ این‌ها شائبه است دیگر. بازی نساجی با سایپا هم سه هفته پیش مورد داشت و یک پنالتی برای سایپا گرفته نشد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها