|

شوک فرهاد مجیدی به رشید مظاهری!

بعد از دو شکست متوالی استقلال مقابل ذوب آهن و پرسپولیس، فرهاد مجیدی نسبت به گل‌های بدی که رشید مظاهری دریافت کرد واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خبر ورزشی، بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دیدار سنتی دربی پایتخت، شانس آبی پوشان در لیگ برتر به حداقل رسیده و عملا امیدی به رسیدن به صدر جدول را ندارند. اما آبی پوشان باید در این هفته و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب آهن بروند. فعلا تمام امید استقلالی‌ها کسب جام قهرمانی حذفی است و فرهاد مجیدی به دنبال تغییراتی در ترکیب تیمش است تا بلکه به تیمش شوک مثبت وارد کند.

سرمربی استقلال از نحوه گل خوردن تیمش به شدت ناراضی است و بعد از بازی با ذوب آهن که تیمش با ۲ گل مغلوب شد گفته بود که حریف ۲ تا موقعیت داشت و هر دو تبدیل به گل شد. مجیدی بعد از شکست در دربی هم عنوان کرد حریف تنها یک موقعیت داشت و به گل رسید. احتمال اینکه مجیدی بخواهد به رشید مظاهری شوک وارد کند وجود دارد تا او تصور نکند که همیشه در استقلال فیکس خواهد بود؛ بنابراین می‌شود پیش بینی کرد سرمربی آبی پوشان از عملکرد رشید مظاهری رضایت ندارد و احتمال دارد در این هفته و در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن حسین حسینی را دوباره درون قفس توری استقلال در نظر بگیرد. در هر حال باید تا روز سه شنبه که دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار خواد شد، صبر کرد و دید سرمربی جوان استقلال سرانجام چه تصمیمی خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها