|

الهلال مدعی شد؛ برای دیدار با استقلال به ایران نمی آییم

هواداری الهلال مدعی شدند بازی استقلال - الهلال خارج از ایران برگزار می‌شود و استقلالی‌ها نمی‌توانند از مزیت میزبانی خود استفاده کنند!

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که ۴ ماه به زمان برگزاری جدال استقلال ایران و الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا فرصت باقی است، صفحات منتسب به هواداران الهلال در فضای مجازی ادعای عجیبی را مطرح کرده و از آن به عنوان اتفاقی مؤثر جهت صعود تیم خود یاد می‌کنند.

هواداری این تیم مدعی شده‌اند بازی استقلال - الهلال قطعاً خارج از ایران برگزار می‌شود و استقلالی‌ها با وجود صعود به عنوان تیم اول، نمی‌توانند از مزیت میزبانی خود استفاده کنند! (البته تأکید می‌کنیم این ادعایی است که هواداران الهلال مطرح کرده‌اند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به‌صورت رسمی پیرامون محل برگزاری مسابقه بیانیه‌ای صادر نکرده است ) از طرف دیگر، عربستانی‌ها مدعی‌اند با توجه به اینکه تا زمان انجام مسابقه مورد نظر، روند واکسیناسیون در تمام دنیا سرعت بیشتری می‌گیرد، قطعاً اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه به صورت محدود صادر خواهد شد و آنها می‌توانند برای حمایت از الهلال به استادیوم بروند !

تمام این ادعاها در حالی مطرح شده که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون شکل برگزاری مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم نهایی اتخاذ نکرده و به نظر می‌رسد موج ایجاد شده در فضای مجازی در واقع فضاسازی خود باشگاه الهلال برای تأثیر گذاشتن روی مدیران کنفدراسیون  است. چندی قبل از قطر به عنوان محل احتمالی انجام دیدار استقلال و الهلال در رسانه‌های عربی یاد شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها