|

صدرنشینی پرسپولیس در لیگ غیرممکن شد؟

باتوجه به پیروزی پرگل تیم سپاهان، سرخپوشان پایتخت برای بازگشت به صدر جدول، نیازمند پیروزی چهار گله مقابل ذوب آهن خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ورزش سه  روز گذشته تیم سپاهان اصفهان با نتیجه ۵-۱ مس رفسنجان را از پیش رو برداشت تا با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، در صدر جدول قرار بگیرد. صدرنشینی طلایی پوشان با سه امتیاز بیشتر اتفاق افتاده و پرسپولیس با غلبه بر ذوب آهن هم امتیاز سپاهان می‌شود، اما نکته مهم این است که شاگردان نویدکیا در تفاضل گل و گل زده شرایط بسیار مطلوبی دارند.

سپاهان این فصل ۴۲ گل به ثمر رسانده و تفاضل +۲۱ را دارد. پرسپولیس، اما ۲۹ گل زده و تفاضل +۱۸ را دارد. به عبارتی قرمز‌ها برای صدرنشینی باید سه گل بزنند تا در تفاضل گل برابر با طلایی پوشان شوند و یک گل اضافه هم باید به ثمر برسانند چرا که در گل زده، پایین‌تر از تیم سپاهان هستند.

نکته جالب این که پرسپولیس در لیگ هفدهم یک بار توانست با چهار گل ذوب آهن را شکست دهد، اما شاید این بار رقم زدن چنین نتیجه‌ای کار آسانی نباشد. پر گل‌ترین بازی این فصل پرسپولیس پیروزی ۵-۰ مقابل گل گهر در سیرجان بود و حالا باید دید تیم یحیی موفق به رقم زدن چنین نتیجه‌ای خواهد شد یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها