|

سخنان تند فرزاد مجیدی در برنامه تلوزیونی!

فرزاد مجیدی مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال گفت: افشین پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال و هوادارانش صحبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، فرزاد مجیدی که روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر آمده بود، درباره اظهارات افشین پیروانی مدیر فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدا باید بابت شکست در دربی از هواداران عذرخواهی کنم. همچنین باید بگویم پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال و هوادارانش صحبت کند.

وی افزود: پیروانی در دربی حرف زشتی زد و گفت اینها «زِر زر» می‌کنند. تعجب می‌کنم ناظر و داور چهارم چرا با ایشان برخورد نکردند! می‌گویند همه تیم‌ها علیه پرسپولیس متحد شده‌اند، اما چرا نمی‌گویند همه مشکلات سر این تیم است. هفته قبل برای سپاهان پنالتی نگرفتند و این هفته برای استقلال. وقتی پرسپولیس را بردیم و به فینال جام حذفی صعود کردیم، این همه خوشحالی نکردیم که اینها خوشحال بودند. در این دربی باید عین آب خوردن بازی را می‌بردیم. از فدراسیون توقع داریم با این افراد برخورد قانونی کند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال با اشاره به توئیت آذری جهرمی علیه ستاره‌های قهرمانی استقلال گفت: هر کسی می‌خواهد باشد، وزیر باشد، مدیر باشد یا مدیرعامل، حق ندارد توهین کند. اگر مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه نمی‌آید چون بلد نیست دروغ بگوید. مثل آقایان قسم جلاله نمی‌خورم و حرفی نمی‌زنم. پرسپولیس از همراه اول 30 میلیارد تومان گرفته است. این باشگاه خیلی حمایت می‌شود. همه هم بحث حمایت‌ها از این تیم را می‌دانند.

مجیدی خاطرنشان کرد: یک جام برای این تیم (پرسپولیس) کنار بگذارید تا بقیه تیم‌ها با هم رقابت کنند. چهار سال است که با شلوغ‌کاری و این الفاظ قهرمان می‌شوند. هفته گذشته قرار بود صحبت کنم، اما آنقدر درباره فرد همراه ایشان (پیروانی) صحبت کردید که آخر هم نفهمیدیم چه کسی است. همه تیم‌ها معترض هستند و فقط یک تیم خاص معترض نیست! موافق هستیم یک تیم خاص را قهرمان کنند و جام بدهند و بقیه با یکدیگر رقابت کنند. شما دربی را شانسی بردید و از تک موقعیت‌تان استفاده کردید. البته داوری هم به سودتان بود. مدیرعامل باشگاه ما درست صحبت کرد و اگر الان روی خط برنامه هستم، چون مدیرعامل پرسپولیس روی خط نیامد.

وی با انتقاد شدید از پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: او در جایگاهی نیست که درباره استقلال صحبت کند و به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده استقلال از حق استقلال نمی‌گذرم. درست نیست هر هفته آقایان شلوغ‌کاری کنند. مدیرعامل این باشگاه چون نمی‌تواند دروغ بگوید روی خط نمی‌آید. در جلسه هماهنگی قبل از بازی قرار بود 15 بلیت برای ما باشد، 15 بلیت برای آنها. وقتی وارد ورزشگاه شدیم 200، 300 نفر از طرف آنها آمده بودند. چرا هر سه دقیقه که قرار بود موزیک و تشویق‌های هواداران استقلال پخش شود، اجازه این کار را ندادند؟ اگر یگان ویژه نبود، به مشکل می‌خوردیم و امنیت نداشتیم. این افراد تشویق هم می‌کردند. فکر می‌کنید چرا گفتند نیمه دوم چهار پنج دقیقه دیر وارد زمین شویم، چون خواستند این افراد را بیرون کنند.

مدیر اجرایی استقلال ادامه داد: چرا جلسه کمیته انضباطی دیدار سپاهان - پرسپولیس قبل از دربی تشکیل نشد، اما 24 ساعت پس از دربی گفتند قرار است جلسه انضباطی تشکیل شود؟ اگر پنالتی که برای استقلال گرفته نشد، برای پرسپولیس اتفاق می‌افتاد این برنامه که نه، حتی در صبح بخیر ایران هم مصاحبه می‌کردند. فرهاد مجیدی پس از دربی یکبار اعتراض نکرد و بهانه نگرفت و تبریک هم گفت. دوستان اما، شلوغ می‌کنند. چه بسا اگر یک بار تذکر می‌دادند این اتفاقات آخر دربی تکرار نمی‌شد.

مجیدی بار دیگر با اشاره به توهین آذری جهرمی علیه استقلال گفت: متأسفم که این شخص در ایران وزیر است. ایشان حق ندارد به لوگوی استقلال توهین کند. او که هیچ، نوه و نتیجه‌اش هم عمراً قهرمانی در آسیا و مثل ستاره‌های ما و افتخاراتش را نخواهند دید. وزیر ارتباطات باید به خاطر بی‌احترامی به لوگوی استقلال از همه استقلالی‌ها عذرخواهی کند. حتی هواداران پرسپولیس به خاطر عملکرد ایشان دل خوشی از او ندارند. باز هم می‌گویم وزیر که هیچ، نوه و نتیجه‌اش هم ستاره قهرمانی را نمی‌بینند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها