|

پیروانی: استقلال ناکامی خود را به آل‌کثیر ربط می‌دهد

پیروانی درباره شکایت باشگاه استقلال از خوشحالی آل‌کثیر گفت: من نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. شادی گل عیسی چیز خاصی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

شهرآورد پایتخت جمعه برگزار شد اما حواشی آن همچنان ادامه دارد دربی 95 با اینکه بدون حضور تماشاگران برگزار شد اما باز هم شاهد صحنه های ناشایست درگیری بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم بودیم دیشب بخش مهمی از برنامه فوتبال برتر به دربی و حواشی آن اختصاص پیدا کرد.

پیروانی درباره شکایت باشگاه استقلال از خوشحالی آل‌کثیر گفت: من نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. شادی گل عیسی چیز خاصی ندارد. من فکر می‌کنم باید به آل‌کثیر بگوییم که اگر گل زد شادی نکند! او بازیکنی قوی است، ولی باید بگوییم شادی نکند و سرش را پایین بیندازد. اگر قرار به محرومیت باشد رونالدو، مسی و ژاوی هم باید محروم شوند. این افراد باخت را توجیه می‌کنند. استقلال قابل احترام است، ولی در چند بازی گذشته برد نداشته است و این بازی را هم به شادی گل آل‌کثیر‌، تماشاگر در ورزشگاه و اشتباهات داوری گیر داده‌اند. عیسی آل‌کثیر شادی‌اش به سمت نیمکت نبود و سمت دوربین‌ها بود. این‌ها فرار رو به جلوست و قشنگ نیست. آقای مددی قابل احترام است، ولی ربط دادن اتفاقات درست نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها