|

طعنه مربی استقلال به پرسپولیسی‌ها؛ ما اصالت داریم

مربی تیم استقلال ابراز امیدواری کرد با انجام بازی خوب مقابل ذوب آهن به برتری برسند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ورزش3، صالح مصطفوی در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب آهن بیان کرد: ما بازی مشکلی با ذوب آهن داریم. همانطور که قبل از بازی قبلی با ذوب آهن گفتم این تیم از لحاظ ساختار دفاعی مستحکم و منسجم است و روی ضربات ایستگاهی و ضد حملات خطرناک. ما یک بازی با ذوب آهن انجام دادیم و بچه هایمان شناخت خوبی دارند. بازی با گل گهر را نیز آنالیز کردیم. راهکارهای مناسب را در نظر گرفتیم و امیدوارم در بازی فردا هم مثل دو بازی قبل عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه بازی نیز به سود ما رقم بخورد.

وی درباره شایعاتی که پیرامون دیاباته مطرح شده، گفت: اینکه دیاباته می خواهد جدا شود یا نه اطلاعی ندارم. درباره مصدومیتش باید بگویم که امروز او تست می شود و وضعیتش برای حضور مقابل ذوب آهن مشخص خواهد شد.

مربی استقلال در واکنش به این مساله که مقابل ذوب آهن سیدحسین حسینی درون دروازه می ایستد یا خیر، تاکید کرد: از سیدحسین حسینی که کاپیتان دوم تیم است بسیار تشکر می کنم چون با اینکه بازی نکرده همکاری خوبی داشته است. اینکه فردا چه کسی دروازه بان استقلال باشد، به تصمیم سرمربی برمی گردد.

مصطفوی در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که به جز افشین پیروانی افراد دیگری از کادرفنی پرسپولیس به نیمکت استقلال توهین کردند، گفت: اتفاقات مربوط به دربی تمام شده است. همه تمرکز و تلاشمان روی بازی با ذوب آهن و بازی های بعدی است. تنها نکته ای که می توانم بگویم این است که به نجابت و اصالت مان افتخار می کنیم و راه باشگاه و اعضای تیم ما از نظر اخلاقی با خیلی از باشگاه ها در طول تاریخ متفاوت بوده است. هر باشگاهی فرهنگ مربوط به خودش را دارد. باشگاه استقلال با توجه به اصالتی که از بدو تاسیس داشته ، ثابت کرده که این نجابت و اصالت ذاتی است. ما روش خودمان را برای کار کردن داریم؛ چه از نظر فنی و چه اخلاقی. به روش هایی که سایر تیم ها انتخاب می کنند هم احترام می گذاریم. وی در پایان افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و برای تیمم آرزوی موفقیت می کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها