|

پیشنهادی عجیب باشگاه استقلال درباره فراز کمالوند

اگر کمالوند واقعاً برای ادامه حضور در سایپا دچار تردید شده، این مربی را دوباره به استقلال برگردد

لینک کوتاه کپی شد

فراز کمالوند پس از جدایی از استقلال و پیوستن به سایپا در نتیجه‌گیری موفق نبوده است. از طرف دیگر استقلال هم پس از جدایی او وضعیت مناسبی ندارد.

آبی‌پوشان هنگام حضور فراز کمالوند در کنار فرهاد مجیدی از ۱۰ مسابقه خود صاحب ۶ پیروزی، ۳ مساوی و تنها یک شکست شده بودند ولی بدون حضور این مربی هر دو مسابقه خود پس از بازگشت به تهران را با ناکامی پشت سر گذاشته‌اند.

کمالوند پس از جدال سایپا مقابل پیکان حرف از جدایی و کناره‌گیری زد که البته به نظر نمی‌رسد مسئله چندان جدی باشد و در عمل به مرحله اجرا در آید ولی نکته جالب توجه در این میان، پیشنهادی است که برخی مسئولان در داخل باشگاه استقلال مطرح کرده‌اند.

آنها مدعی‌اند با توجه به اینکه فرهاد مجیدی دانش فراز کمالوند را قبول داشت و انصافاً حضور این مربی به لحاظ تاکتیکی کاملاً برای استقلال مؤثر واقع شده بود، بهتر است شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا اگر کمالوند واقعاً برای ادامه حضور در سایپا دچار تردید شده، این مربی را دوباره به استقلال باز گردانند و از وجودش در هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر استفاده کنند!

آنها مدعی‌اند با توجه به اینکه مسابقات به واسطه حضور تیم ملی در پیکارهای انتخابی جام جهانی دچار وقفه می‌شود، فرصت بسیار خوبی برای بازسازی در اختیار مربیان استقلال قرار می‌گیرد و حضور فردی همچون فراز کمالوند می‌تواند در این مقطع کمک حال شود.

البته با وجود طرح چنین پیشنهادی، بعید به نظر می‌رسد این اتفاق در عمل رخ بدهد و مسئله بسیار پیچیده‌تر از این است که به همین راحتی بتوان آن را عملی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها