|

جلالی: چه طوری داور چهارم از ۵۰ متری برای حریف پنالتی گرفت؟

مدافع چپ تیم فوتبال سایپا گفت: داور چهارم بازی ما با پیکان وظیفه اصلی‌اش را انجام نداد و نمی‌دانم چطور از ۵۰ متری برای حریف پنالتی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، ابوالفضل جلالی درباره بازی تیمش برابر پیکان که با شکست تیمش همراه شد، گفت: ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم تا در این بازی به برد برسیم و برای گرفتن سه امتیاز هم‌قسم شده بودیم، ولی متأسفانه در طول 90 دقیقه شانس با ما یار نبود. ما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و همین موضوع در نهایت باعث شد شکست بخوریم.

وی که تک گل سایپا را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، تأکید کرد: لطف خدا و زحمات بچه‌ها بود که گل زدم، ولی دوست داشتم بازی را ببریم که این اتفاق رخ نداد. من زیاد دوست ندارم در مورد مسائل داوری یا اتفاقات بازی حرف بزنم، ولی نمی‌دانم داور چهارم که وظیفه اصلی‌اش چک کردن تعداد تعویض‌هاست، چگونه وظیفه اصلی‌اش را انجام نداد، ولی از فاصله 50 متری برای پیکان پنالتی گرفت. این مسائل واقعاً قابل هضم نیست. در این فصل سایپا بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کرده است.

جلالی در ادامه افزود: در بازی با نساجی کمک داور پنالتی مسلم ما را نمی‌بیند، ولی در این بازی که برای ما خیلی مهم است داور چهارم از فاصله 50 متری تشخیص می‌دهد که پنالتی شده و با همین پنالتی تیم ما بازنده می‌شود.

مدافع سایپا راجع به سرنوشت مبهم این بازی عنوان کرد: من نمی‌دانم مسئولان قرار است چه تصمیمی بگیرند و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در مورد استعفای فراز کمالوند و صحبت‌های این مربی که گفته است حتی با قبول نکردن استعفایش هم حاضر نیست به سایپا برگردد، خاطرنشان کرد: من در جریان این مسائل نیستم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد خیر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها