|

دیاباته غایب بزرگ استقلال در مصاف با ذوب آهن

استقلال در مسابقه امروز به دلیل آسیب دیدگی شیخ دیاباته را در اختیار ندارد که میزان دوری و ناحیه مصدومیت او مشخص نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم استقلال تهران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود. دو تیم پس از یک هفته دوباره با هم مصاف می‌دهند. در چارچوب بازی‌های هفته بیست و دوم، تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال‌ بود و با نتیجه دو بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی را شکست داد.

استقلال در مسابقه امروز به دلیل آسیب دیدگی شیخ دیاباته را در اختیار ندارد که میزان دوری و ناحیه مصدومیت او مشخص نشده است. آنها محرومی در این بازی ندارند و سایر بازیکنان به غیر از متین کریم‌زاده که آن هم آسیب دیده است، در اختیار کادر فنی هستند.

در خط حمله با غیبت دیاباته به نظر می‌رسد کادرفنی همانند سایر مسابقاتی که این مهاجم را در اختیار نداشته با حضور ارسلان مطهری و مهدی قایدی در زمین حاضر می‌شود. بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب‌آهن به شرح زیر است: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها