|

احتمال بازگشت مولر و هوملس؛ رویس با آلمان به یورو نمی رود

کاپیتان تیم فوتبال بورسیادورتموند تیم ملی آلمان را در مسابقات یورو 2020 همراهی نمی کند.

لینک کوتاه کپی شد

مارکو رویس با یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان توافق کرد در جام ملت ها حضور نداشته باشد. او از طریق بیانیه ای در فضای مجازی عنوان کرد با در نظر گرفتن وضعیت جسمانی اش چنین تصمیمی گرفته است.

* رویس چه گفت؟

او گفت: بعد از پایانی فصلی سخت و پیچیده و خدا را شکر موفقیت آمیز، همراه با سرمربی تیم ملی تصمیم گرفتیم به جام ملت ها نیایم. چنین تصمیمی برایم سخت بود چون همیشه افتخار می کنم وقتی بتوانم برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

رویس افزود: بعد از یک سال سخت و حساس برای شخص خودم و دست یابی به اهداف بورسیادورتموند، به این نتیجه رسیدم جسمم به زمان لازم دارد تا بتواند احیا شود. از این فرصت نهایت استفاده را می کنم که شروع مثبتی در فصل جدید فوتبال داشته باشم.

فرمانده بورسیادورتموند برای ملی پوشان کشورش نیز آرزوی موفقیت کرد. او عنوان کرد: برای یوگی و تیممان همه چیزهای خوب را آرزوی می کنم. به تیم ملی می گویم در یورو 2020 موفق باشد و به عنوان یک هوادار تیم را همراهی می کنم  و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

* 2 غایب بزرگ ژرمن ها

به این ترتیب بعد از مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا که مصدوم شد و به خاطر عمل جراحی غایب بزرگی در مسابقات یورو خواهد بود، مارکو رویس، دومین چهره مهم ژرمن هاست که تیم ملی را در این پیکارها همراهی نمی کند.

یکی به خاطر آسیب دیدگی و نداشتن شرایط حضور و دیگری به خاطر تصمیم شخصی امکان حضور برای مانشافت را ندارند.

این در حالیست که رویس 31 ساله در هفته های اخیر عملکرد قوی داشت و کاملا در کانون توجه عامه فوتبال دوستان و کارشناسان قرار گرفت اما همانگونه که خود عنوان کرد با هماهنگی با یواخیم لو از حضور در این پیکارها چشم پوشی کرد.

* تجربه های تلخ برای رویس

با این تصمیم البته اتفاقات ناگوار برای رویس در تیم ملی آلمان تکمیل شد چون او در تیم ملی آلمان اغلب اتفاقات تلخی را تجربه کرده است. به عنوان مثال در یورو 2016 که تیم ملی آلمان در مرحله نیمه نهایی مغلوب فرانسه میزبان جام شد، رویس آسیب بدی دید.

از آن تلخ تر، قبل از ورود تیم ملی آلمان به جام جهانی 2014 و کسب مقام قهرمانی مسابقات، رویس در بازی دوستانه با ارمنستان دچار مصدومیت سنگین زانو شد و از همراهی تیم ملی بازماند.

در جام جهانی 2018 روسیه البته ستاره تکنیکی دورتموند حضور داشت که تیم ملی آلمان در مرحله گروهی حذف شد و از راهیابی به مرحله حذفی بازماند.

* احتمال بازگشت مولر و هوملس

طبق اعلام هفته نامه کیکر، امروز (چهارشنبه) فهرست اسامی بازیکنان مورد نظر یواخیم لو برای همراهی تیم ملی در جام ملت ها اعلام خواهد شد.

طبق گمانه زنی این نشریه به احتمال زیاد ماتس هوملس از بورسیادورتموند و توماس مولر از بایرن مونیخ بعد از 2 سال کنارگذاشتن برای همراهی تیم، فراخوانده خواهند شد. قرار است لو 10 روز دیگر شاگردانش را برای آماده سازی مطلوب به اردوی زه فلد اتریش ببرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها