|

پیرلو: می خواهیم کوپا ایتالیا را به تورین ببریم

سرمربی یوونتوس امیدوار است تیمش فردا با شکست دادن آتالانتا، فاتح کوپا ایتالیا شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از طرفداری، در چارچوب فینال کوپا ایتالیا فصل 21-2020، چهارشنبه شب تیم های آتالانتا و یوونتوس از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 فکر نمی کنم بازی فردا یک بازی دفاعی باشد چون همه می دانند وقتی مقابل آتالانتا قرار می گیرید، انتظار می رود شوت به چارچوب، سرعت و شدت زیادی در بازی وجود داشته باشد. این بازی عملا در سطح یک بازی بین المللی اروپایی است و برایش آماده هستیم. آتالانتا را می شناسیم و می دانیم چه در انتظار ماست. ما به فینال رسیده ایم و شانس کسب جام را داریم، پس می خواهیم جام را به خانه ببریم. به بقیه چیزها، از روز پنج شنبه فکر خواهیم کرد. ذهنیت ما در بازی فردا تحت تاثیر سری آ نخواهد بود چون تمرکز ما اکنون فقط روی فینال است. چیزهایی که قبلا اتفاق افتاده مربوط به گذشته است و بنابراین فردا ما باید تمام تمرکزمان روی بردن جام به تورین باشد. 

علی رغم مشکلات زیاد در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، پیرلو سوپرکاپ ایتالیا را برده و شانس کسب جام دیگری را هم دارد. او در ادامه گفت:

 خوشحالم که در فصل اول مربیگری ام در دو فینال حضور داشته ام و جانپیرو گاسپرینی هم برای دومین بار به فینال کوپا ایتالیا رسیده است. ما دوران کاری متفاوتی داشته ایم اما دو مربی متفاوت با دو شخصیت متفاوت هستیم. او توانسته آتالانتا را به مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا برساند و تیمش توانسته خود را در اروپا به سایرین بشناساند. من تازه اول راه هستم و امیدوارم فینال های این چنینی بیشتری را تجربه کنم.  

از پیرلو در خصوص ماندن در یوونتوس در صورت قهرمانی در این جام و کسب رتبه چهارم سری آ سوال شد که او افزود:

 هزار بار این سوال را پاسخ داده ام. من فقط روی بازی بعدی و کسب پیروزی در آن متمرکز هستم. بعدا وقت داریم که درباره آینده من صحبت کنیم.  

پیرلو درباره وضعیت بازیکنان یوونتوس گفت:

 لئوناردو بونوچی مشکل زانو دارد و فردا نمی تواند به میدان برود. ما در خط حمله گزینه های متفاوتی در دسترس داریم چون همه مهاجمان ما در فرم خوبی هستند. فردا تصمیم می گیریم چه کسی زوج رونالدو باشد. دیبالا مقابل ساسولو خوب بازی کرد اما مقابل اینتر فرصتی دست نداد تا او به بازی بیاید. پائولو برای بازی فردا آماده است.  تیم از نظر بدنی خوب کار می کند، درست مثل بازی با اینتر که ده نفره توانستیم خوب بازی کنیم. با این حال در این مقطع، ذهنیت مهم تر از توانایی بدنی است. بازگشت هواداران؟ جذاب و هیجان انگیز است. هواداران می توانند اشتیاق و تمرکز بازیکنان را افزایش دهند. ما یکی از تیم هایی هستیم که به حمایت و تشویق هواداران مان خیلی نیاز داریم و چندین بار در این فصل فقدان آن ها را حس کردیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها