|

گام بلند رقیب استقلال به سوی قهرمانی

تیم فوتبال الهلال با برتری پر گل و قاطع در برابر الاهلی، گام بزرگی را برای قهرمانی در این فصل از لیگ عربستان برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خبر آنلاین، در هفته بیست و هشتم رقابت ای لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال الهلال برای تثبیت صدرنشینی و حفظ فاصله 4 امتیازی با الشباب به مصاف الاهلی رفت و در دیداری جذاب و یک طرفه، با نتیجه 5 بر یک میهمان خود را در هم کوبید.

در این مسابقه الهلال گل زود هنگامی را به ثمر رساند. در دقیقه 15 کرنر ارسالی سباستین جووینکو به روی دروازه، پس از اثرگذاری مدافعین الاهلی به سالم الدوسری رسید و این بازیکن پس از اینکه با پای راست توپ را روی پای چپش انداخت، با شلیکی محکم طاق دروازه محمد العویس را به لرزه در آورد.

در دقیقه 32 اشتباه عجیب معتز الهوساوی، توپ را به بافتیمبی گومیس سپرد و مهاجم فرانسوی آبی های ریاض پس از چند متر پیش روی، با گلر حریف تک به تک شد که ضربه چیپ این بازیکن از بالای سر محمد العویس گلر الاهلی عبور و به تیرک دروازه برخورد کرد که در برگشت، گومیس با ضربه ای سر دروازه خالی الاهلی را باز کرد.

در دقیقه 39، این بار اشتباه لوبمیر فیسا، باعث نابودی کامل الاهلی شد. توپ گیری دوباره گومیس و پاس او به جیووینکو، باعث شد تا هافبک ایتالیایی الهلال با گلر حریف تک به تک شود که او پس از دریبل العویس، توپ را سالم الدوسری سپرد و ضربه این بازیکن روی خط دروازه به دست معتز الهوساوی برخورد کرد و داور با اعلام یک ضربه پنالتی، کاپیتان الاهلی را از زمین بازی اخراج کرد تا شب بد او تکمیل شود.

بافتیمبی گومیس پشت این ضربه پنالتی ایستاد و برخلاف حرکت العویس، آن را به گل سوم تیمش تبدیل کرد. در نیمه دوم الهلال دو بار دیگر توسط صالح الشهری به گل رسید و در برابر تک گل عبدالرحمن غریب، با نتیجه 5 بر یک، الاهلی را در هم کوبید و گام بزرگی را به سوی قهرمانی برداشت.

الهلال با این پیروزی شیرین، 55 امتیازی شد و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به الشباب، در دو هفته مانده به پایان این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها