|

عصبانیت شدید سید جلال حسینی از رای کمیته انضباطی

سید جلال حسینی از سوی کمیته انضباطی یک جلسه محروم شد

لینک کوتاه کپی شد

 سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از آرای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی تأکید کرد که انتظار و درخواست او، اجرای عدالت است.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با تسنیم درباره رأی صادر شده از سوی کمیته انضباطی در پرونده دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال که محرومیت چند پرسپولیسی از جمله خودش را به دنبال داشته، گفت: واقعاً رأی صادر شده، برای من و همه اهالی فوتبال باعث تعجب است. چطور بدون اینکه حرف ما را بشنوند، رأی می‌دهند؟

وی ادامه داد: هیچ کجای دنیا این اتفاق رخ نمی‌دهد و متأسفم که بگویم در حال خوردن حق ما هستند. آقایان تا حالا کجا بودند که این همه بلا سر ما آمد، در بازی‌های مختلف انواع و اقسام توهین‌ها را شنیدیم و حالا از روی فیلم و عکس تصمیم می‌گیرند و رأی می‌دهند. ما عادت کرده‌ایم که حق‌مان را بخورند، اما کوتاه نمی‌آییم. ما انتظار اجرای عدالت داریم، نه اینکه پیش از شنیدن ادله و صحبت‌های ما، رأی بدهند. این اتفاق هیچ کجای دنیا رخ نمی‌دهد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: این همه سال بدترین تهمت‌ها را به ما زدند و بدترین توهین‌ها و رفتارها با ما صورت گرفت، اما انگار هیچکس این مسائل را نمی‌دید. اکنون از روی یک ویدئو و عکس بدون اینکه بدانند چه اتفاقی افتاده، رأی می‌دهند. هواداران پرسپولیس بدانند من کوتاه نمی‌آیم و این مسئله را تا آخر پیگیری می‌کنم. من فقط درخواست اجرای عدالت را دارم، نه مسئله دیگری. نمی‌شود هر کاری که دل‌شان می‌خواهد با ما انجام بدهند و در نهایت هم ما را محروم کنند. هواداران بدانند که من از حقم کوتاه نمی‌آیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها