|

وضعیت نابسامان استقلال

وای به حال استقلالِ فصل بعد!

کاپتیان اسبق تیم فوتبال استقلال: پرسپولیسی‌ها قرارداد بازیکنان‌شان را تمدید کرده‌اند، اما مددی پول دیاباته را نداده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهدی امیرآبادی در خصوص برتری استقلال مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر که بعد از شکست در دربی استقلال با یک پیروزی خودش را از فشار خارج کرد هرچند معتقدم بازیکنان باید بهتر از فرصت‌ها استفاده کنند و از تک موقعیت‌هایی که نصیب آن‌ها می‌شود بهره ببرند.

وی افزود: در جریان بازی سؤالی برایم ایجاد شد که دیاباته کجا است؟ او صددرصد از باشگاه طلب دارد که خودش را به کادر فنی معرفی نکرده است. مگر با این وضعیت می‌شود باشگاه را اداره کرد؟ بازیکنی که بدون اجازه سرمربی به تمرینات نمی‌رود قطعاً مشکلی به جز مصدومیت دارد و آسیب‌دیدگی بهانه است.

کاپیتان اسبق استقلال تأکید کرد: این شیوه مدیریت در استقلال بازی با دل هوادار است. صداقتی از کسی نمی‌بینیم و مشخص نیست چگونه باشگاهی به این بزرگی را اداره می‌کنند. مدیریتی که از زمان حضورش دو رئیس آکادمی تغییر کرده آیا می‌تواند ادعا کند که توانایی اداره باشگاه به این بزرگی را دارد. یعنی وزیر ورزش به عنوان متولی باشگاه استقلال از مدیرعامل سؤال نمی‌کند که چه اتفاقی افتاده دو مدیر آکادمی عوض شده‌اند.

وی ادامه داد: طی هفته‌های اخیر حرف و حدیث‌های بسیار زیادی در مورد آکادمی شنیده‌ایم یکی می‌گوید بازیکن جا زده‌اند، یکی می‌گوید بازیکنان بدون فیلتر به آنجا وارد شده‌اند و ... حالا هم رئیس آکادمی را باید تغییر بدهند. در تیم بزرگسالان هم که مشکل کم نیست شما شک نکنید بازیکنان داخلی استقلال هم پول نگرفته‌اند، ولی به خاطر مجیدی سکوت می‌کنند.

امیرآبادی با انتقاد از مددی گفت: نه وضعیت مدیرعامل و عملکردش مشخص است و نه وضعیت رئیس هیأت مدیره، هواداران استقلال به کجا پناه ببرند؟ آن‌ها ببینند تیم‌شان ضعیف می‌شود و سکوت کنند؟ پرسپولیسی‌ها قرارداد بازیکنان‌شان را تمدید کرده‌اند، اما مددی پول دیاباته را نداده است. شنیده‌ام قرارداد ۱۰ بازیکن آخر فصل به پایان می‌رسد و با این شرایط وای به حال فصل بعد استقلال.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها