|

رقابت فشرده گلزنان پرسپولیس

چه کسی آقای گل پرسپولیس در ۱۴۰۰ می‌شود؟

اگرچه احمد نوراللهی همچنان صدرنشین است، اما عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و مهدی ترابی تهدید‌هایی جدی برای او محسوب می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس تا پایان فصل حداقل ۹ بازی دیگر خواهد داشت و این بدان معناست که مهاجمان این تیم فرصت گلزنی در ادامه مسابقات لیگ برتر را دارند و می‌توانند شمار گل‌های خود را افزایش دهند.

این فصل احمد نوراللهی با شش گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، بهترین آمار را در بین بازیکنان پرسپولیس از خود به جای گذاشته است. پس از او سیدجلال شش گله دیده می‌شود و سپس نوبت به مهاجمان می‌رسد.

عیسی آل‌کثیر باوجود محرومیت شش ماهه، در بازگشت به میادین توانست ۵ گل بزند. مهدی ترابی نیز همین تعداد گل را به ثمر رسانده و مهدی عبدی هم با یک گل در فینال آسیا، دو گل در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی، سومین گلزن برتر قرمز‌ها به حساب می‌آید.

علاوه بر این سه بازیکن، شهریار مغانلوی ۴ گله نیز تهدیدی جدی برای صدرنشینان جدول گلزنان در پرسپولیس است. او البته هنوز در لیگ داخلی موفق به گلزنی نشده است.

قرمز‌ها که در نیم فصل اول شرایط مطلوبی در گلزنی نداشتند، حالا با آمار ۵۱ گل در ۳۴ بازی به استقبال دیدار‌های پایانی لیگ برتر می‌روند و باید دید در نهایت چه کسی کفش طلای این تیم را تصاحب خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها