|

بازگشت قایدی به نوک خط حمله

اتفاق خوب برای فرهاد مجیدی

مهدی قایدی با بازگشت به خط حمله توانست روز بسیار خوبی را مقابل ذوب‌آهن بگذراند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از اتفاقات خوب بازی استقلال و ذوب‌آهن درخشش قایدی بود. بازیکنی که روی هر دو گل تیمش تاثیرگذار بود و بعد از مدت‌ها درخشید. عملکرد او در این بازی نشان داد که بازگشتش به خط حمله با اتفاقات خوبی برای استقلال همراه است. قایدی البته در دربی هم در خط حمله به میدان رفت، اما به دلیل کنترل کامل او توسط بازیکنان پرسپولیس نتوانست درخشش خاصی داشته باشد.

اگرچه او در دقیقه ۳ بازی با خطای مشکوک به پنالتی متوقف شد، اما این صحنه یکی از معدود صحنه‌هایی بود که قایدی در آن خطرناک ظاهر شد. تغییر سیستم و تاکتیک‌های مکرر فرهاد مجیدی، مهدی قایدی را هم دچار سردرگمی‌هایی کرده است. با این حال او در بازی با ذوب‌آهن نشان داد که در خط حمله بازیکن خطرناک‌تری است. او جای دیاباته را در این بازی گرفت و بسیار موثرتر از مهاجم خارجی بازی کرد. قایدی هر چه به محوطه جریمه نزدیک‌تر باشد عملکرد بهتری برای استقلال خواهد داشت.

او که پیش از این زوجی طلایی با دیاباته را تشکیل می‌داد مدتی است که با یار سابقش اقتدار همیشگی را ندارد و گویا وقتی به جای او به میدان می‌رود بیشتر به نفع استقلال است. اتفاقی که مشخص نیست به دلیل افت دیاباته است یا تغییر تاکتیک فرهاد مجیدی یا هر دو. به هر حال در این روز‌های سخت استقلال گل‌زدن قایدی و بازگشت او به روز‌های اوجش خبر خوبی برای فرهاد مجیدی بود.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها