|

در روز تزریق واکسن به بازیکنان تیم ملی فوتبال

حال بد اسکوچیچ پس از تزریق واکسن کرونا

معمولا کسانی که قبلا کرونا نگرفته باشند و واکسن کرونا بزنند، حالشان یکی دو روزی بد می‌‎شود.

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که می دانید چندی قبل بازیکنان حاضر در ایران لیست اسکوچیچ، دوز اول واکسن اسپوتنیک روسی را دریافت کردند و دراگان اسکوچیچ هم یکی از کسانی بود که واکسن زد اما چند دقیقه بعد از واکسیناسیون حالش به هم خورد تا عوارض واکسن خیلی زود روی او خودش را نشان دهد.

اسکوچیچ خیلی زود تب کرد و حالش بد شد تا کار به آمبولانس و اکسیژن و دکتر بکشد. ظاهرا دستیاران اسکوچیچ هم خیلی سریع به عوارض واکسن مبتلا شدند.

 همانطور که گفته شد در خبر ها  و طی گزارش‌هایی که مراکز درمانی منتشر می‌کنند آمده است که افرادی که واکسینه می‌شوند ممکن است دچار عوارض کوتاه و ناپایدار پس از تزریق شوند که می تواند از تب کوتاه و افت فشار تا لخته خون شامل شود. در روزی که ملی پوشان در مرکز ملی فوتبال واکسینه شدند خبرنگاران در محل حاضر بودند تا هم لیست بازیکنان تیم ملی را به دست بیاورند و هم اگر امکان مصاحبه وجود داشت با لژیونر ها صحبت کنند در آن میان ناگهان سه آمبولانس از خارج از مرکز ملی فوتبال با سرعت وارد این مرکز شدند. مسئولان تیم ملی در آن روز صحبتی از بد شدن حال دراگان اسکوچیچ نکردند اما با گذشت چند روز از آن اتفاق معلوم شد حضور اتومبیل های امدادی و آمبولانس های اورژانس به دلیل تغییر حال اسکوچیچ و دستیارانش بوده که در روز واکسینه شدن کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بتوانند اقدامات پیشگیرانه و پزشکی را ارائه دهند.

البته اسکوچیچ و دستیارانش روز بعد حالشان خوب شد تا منتظر دوز دوم واکسن باشند که طی روزهای آینده به آنها و ملی پوشان تزریق شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها