|

پیروزی شاگردان کلوپ در برابر پالاس

خلاصه بازی لیورپول - پالاس؛ عملیات غیرممکن انجام شد

لیورپول با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شد با دو گل کریستال پالاس را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

لیورپول امشب در آخرین مسابقه فصل خود رو در روی کریستال پالاس قرار گرفت که در پایان دیدار دو تیم با نتیجه 2-0 به سود تیم یورگن کلوپ به پایان رسید تا قرمزهای آنفیلد علاوه بر قرار گرفتن در جایگاه سوم به سهمیه لیگ قهرمانان نیز دست یافته باشند.

در ابتدای بازی کریستال پالاس شروع بهتری داشت و می‌توانست روی یک ضربه ایستگاهی به گل اول دست پیدا کند اما آلیسون بکر درخشان ظاهر شد و اجازه باز شدن دروازه لیورپول را نداد.

چند دقیقه بعد اشتباه عجیب فیلیپس می‌توانست منجر به باز شدن دروازه لیورپول شود اما این تیم با یک شانس بزرگ روبرو شد تا بازی با همان تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

در دقیقه 18 لیورپول به یک ضربه آزاد دست یافت اما ضربه ترنت الکساندر آرنولد با اختلاف کمی از بالای دروازه کریستال پالاس عبور کرد.

در دقیقه 20 لیورپول روی یک ضربه کرنر می‌توانست گلزنی کند اما ضربه سر ویلیامز با اختلاف کم و به شکلی نفسگیر از بالای دروازه پالاس عبور کرد.

در دقیقه 23 محمد صلاح در موقعیتی تک به تک با دروازه کریستال پالاس قرار گرفت اما ضربه بد او توسط دروازه‌بان حریف برگردانده شد.

در دقیقه 36 بالاخره قفل دروازه کریستال‌پالاس شکسته شد. سادیو مانه روی یک ضربه کرنر و بعد از یک کش و قوس در دهانه دروازه گلزنی کرد تا لیورپول با یک گل پیش بیفتد.

در ادامه نیمه اول هم این لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست بیش از یک بار دروازه پالاس را باز کند تا 45 دقیقه ابتدایی با نتیجه 1-0 به سود قرمز ها تمام شود.

لیورپول در نیمه دوم نیز عملکردی هجومی از خود به نمایش گذاشت و نهایتاً در دقیقه 74 به گل دوم دست یافت. پاس محمد صلاح به سادیو‌ مانه رسید و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع پالاس وارد دروازه این تیم شد تا ستاره سنگالی دومین گل خود و تیمش را به ثمر رسانده باشد.

در دقیقه 81 محمد صلاح می توانست گل سوم لیورپول را هم به ثمر برساند اما ضربه بی دقت این بازیکن در مصافی تک به تک به بیرون رفت.

در دقیقه 85 واکنش فوق العاده دروازه بان کریستال پالاس مانع از به ثمر رسیدن گل سوم لیورپول شد؛ جایی که گوایتا در دهانه دروازه توپ محمد صلاح را بیرون کشید و اجازه گلزنی به این ستاره مصری را نداد.

در ادامه بازی تغییری در نتیجه حاصل نشد و لیورپول با همان دو گل به پیروزی رسید تا فصل برای این تیم با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و در واقع به بهترین شکل ممکن خاتمه یافته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها